جپاروف در گفت و گوی اختصاصی با باشگاه خبرنگاران:

از کی روش و تیم ملی ایران انتظار کمک دارم/ تا هفته دهم برای اولین حضور در دربی باید صبر کنم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: در دربی پیش رو نمی توانم به میدان بروم و باید تا هفته دهم لیگ منتظر بمانم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرور جپاروف ستاره کهنه کار و ازبکستانی تیم فوتبال استقلال این روزها پس از عقد قرارداد با این باشگاه تهرانی در اردوی ارمنستان حضور دارد و در تلاش است تا تابوی بازی نکردن در این تیم را بشکند. او فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستانی با آبی پوشان قرارداد بست و حتی چند روزی هم تمرین کرد اما محرومیت از پنجره زمستانی نقل و انتقالات باعث شد تا به سپاهان بپیوندد. حالا این بازیکن دوباره شاگرد منصوریان شده و در تلاش است تا برای این تیم تهرانی به میدان برود.

جپاروف در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت اردوی ارمنستان اظهار داشت: شرایط بسیار خوب است. با اینکه تمرینات سخت و طاقت فرسایی را پشت سر می گذاریم اما نشاط خوبی حکمفرماست. من هم دیر به تیم اضافه شدم اما روز به روز شرایطم بهتر می شود و از این بابت نگرانی ندارم و تا شروع لیگ آماده خواهم شد.

وی در ادامه افزود: با تلاش هایی که صورت گرفت می توانم در اولین بازی لیگ مقابل صنعت نفت آبادان به میدان بروم. تجربه فصل قبل با سپاهان به من کمک می کند تا خیلی زود با شرایط لیگ خودم را تطبیق بدهم و این برای تیم هم بهتر خواهد بود.

هافبک ازبکستانی استقلال درباره ترافیک خط میانی تصریح کرد: من بازیکن بی تجربه ای نیستم و در لیگ های مختلفی بازی کرده ام و این شرایط برای من جدید نیست. می دانم که باید تلاش کنم. استقلال تیم بسیار خوب و جوانی دار که در کنار آن باتجربه هایی هم حضور دارند. همه در کنار هم برای موفقیت تیم تلاش می کنیم و من هم هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد. نظر سرمربی در پایان مهم است.

وی درباره صعود ایران به جام جهانی و بلاتکلیفی ازبکستان گفت: تیم ما هنوز شانس حضور در جام جهانی را دارد. البته تیم ملی ایران خیلی با قدرت ظاهر شد و دو هفته مانده به پایان رقابت ها اولین این تیم قطعی شد. ما و مردم از ازبکستان از کی روش و تیم ملی ایران انتظار داریم که در دو بازی باقیمانده هم با تمام قوا به میدان بروند چرا که سرنوشت ما در دست این تیم است. سرمربی ما در سمتش ابقا شد و از این اتفاق خوشحالیم. تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این نسل فوتبال ازبکستان به بهترین نتیجه تاریخ برسد و راهی جام جهانی شود.

هافبک ازبکستانی استقلال درباره غیبت در دربی دوستانه اذعان داشت: متاسفانه ویزای من صادر نشد و علی رغم آمادگی و انگیزه فراوان برای حضور در این مسابقه نمی توانم تیمم را همراهی کنم. خیلی دوست داشتم حضور در این دربی را تجربه کنم اما گویا باید تا هفته دهم لیگ منتظر باشم.

جپاروف در پایان درباره حضور مجدد در استقلال و لیگ پیش رو گفت: من به استقلال تهد اخلاقی داشتم و باید بازمی گشتم. در این تیم به دنبال بهترین نمایش ممکن هستم و از هیچ چیزی کم نمی گذارم. استقلال فقط به دنبال قهرمانی در لیگ پیش رو است.

انتهای پیام/

 چشم امید جپاروف به کارلوس کی روش است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار