جانشین انتظامی شهرستان کهنوج از انهدام باند شرارت و دستگيری دو نفر از اعضاء آن در عمليات صبح امروز،پليس اين شهرستان خبر داد.

انهدام باند شرارت در شهرستان كهنوجبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛   سرهنگ مجید محمودی گفت: در پی تیر اندازی های ایذایی و سرقت های مسلحانه در سطح شهرستان، شناسايی و دستگيری عامل یا عاملان در دستور كار پلیس قرار گرفت.


وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی يك سری اقدامات فنی و اطلاعاتی ، توانستند عاملان شرارت و تيراندازی های ایذایی در سطح شهرستان،که به صورت گروهی اقدام به شرارت می کردند را شناسایی نمایند.


این مقام انتظامی بیان داشت:در اين راستا ماموران با به كارگيری حداكثر توان رزمی خود در مبارزه قاطع با اشرار مسلح، موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و اعضاء اين باند را با یک دستگاه خودرو پژو405 که قصد انجام سرقت مسلحانه دیگر در سطح شهر را داشتند مورد شناسايی قرار دادند.


جانشين انتظامی شهرستان کهنوج گفت:ماموران انتظامی پلیس امنیت به منظور متوقف كردن خودرو، دستور ايست را صادر نمودند كه سرنشینان خودرو به قصد فرار باافزايش سرعت وتيراندازی به سمت پليس دراين خصوص اقدام كه با عکس العمل سریع ماموران مواجه و ناكام ماندند.


وی اظهار داشت: در اين عملیات و درگيری مسلحانه ، پليس با اقتدار عرصه را بر اشرار مسلح تنگ كرده و موفق شد سرکرده این باند را مورد اصابت گلوله قرار دهد و یکی دیگر از اعضای این باند را دستگیر نماید.


وی گفت:ماموران در پاکسازی از منطقه یک دستگاه خودرو پژو405 را توقیف و یک قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه مقادیری مهمات ممنوعه را کشف كردند.


محمودی افزود: از جمله سوابق کيفری متهمان می توان به چندين مورد سرقت مسلحانه به عنف ،حمل سلاح غير مجاز ، قاچاق مسلحانه مواد مخدر با اوزان بالا ،در گيری مسلحانه با ماموران انتظامي، چندين مورد زور گيری و راه بندی اشاره كرد.


جانشین انتظامی شهرستان کهنوج با اشاره به بازتاب مثبت دستگيری اعضای اين باند در منطقه، تصريح کرد: تلاش پلیس با جدیت جهت شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء این باند شرارت مسلح ادامه دارد.


انتهای پیام/س

انهدام باند شرارت در شهرستان كهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار