تیم قایقرانی آمل برای حضور در مسابقات کشوری رفتینگ آمادگی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ابراهیم محمدپور رئیس هیئت قایق ‌رانی آمل گفت: تیم قایقرانی رفتینگ آمل برای شرکت در مسابقات قهرمانی رفتینگ کشور به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز، تمرینات خود را در رودخانه هراز آغاز کردند.

وی از حضور تیم قایقرانی رفتینگ آمل در مسابقات کشوری رفتینگ خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی رفتینگ کشور به میزبانی هیات قایقرانی استان البرز ۲ تا ۴ مردادماه در رودخانه کرج برگزار می‌شود که تیم شهرستان آمل برای شرکت در این مسابقات در حال آماده‌سازی است.

محمدپور با بیان اینکه آماده‌سازی تیم رفتینگ آمل برای مسابقات قهرمان كشوری آغاز شد، گفت: ۲ بازیکن از آمل و یک بازیکن از بابلسر برای حضور در این مسابقات تمرینات خود را در رودخانه هراز آغاز کردند.

رئیس هیئت قایقرانی آمل افزود: در مذاکرات انجام شده هیئت قایقرانی آمل، سرمربیگری تیم این شهرستان با مهرداد رحیمی سرمربی تیم ملی رفتینگ کشور است.

محمدپور درباره این رشته ورزشی گفت: رفتینگ (Rafting) قایق ‌سواری و گشت ‌و گذار در مسیر یک رودخانه خروشان است که به دلیل شدت امواج و کف روی آب به آن قایقرانی روی آب ‌های سفید نیز می ‌گویند.

انتهای پیام/ م

حضور قایقرانان آملی در مسابقات کشوری رفتینگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.