زوج سارق به ۲۷ فقره سرقت در رامسر اعتراف کردند.

سرهنگ محمدصادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان رامسر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اموال داخل خودرو در پلاژهای تفریحی و مناطق گردشگری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی های همه جانبه و اقدامات پلیسی موفق به شناسایی متهم که با همدستی همسر خود اقدام به سرقت اموال داخل خودرو در این شهرستان می کرد، شدند.

سرهنگ شاه نظری گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران متهمان را در حال سرقت اموال داخل خودرو در یکی از پلاژهای تفریحی مشاهده کردند.

فرمانده انتظامی رامسر افزود: ماموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدامات پلیسی را برای دستگیری متهم آغاز کردند که حین عملیات دستگیری متهم از محل متواری و همسر وی دستگیر شد.

وی گفت: همسر این سارق حرفه ای در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۲۷ فقره سرقت اموال داخل خودرو اعتراف کرد .

سرهنگ شاه نظری با بیان اینکه  در این رابطه یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد، گفت: همسر سارق به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری سارق اصلی همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه هشدارهای پلیسی به منظور پیشگیری از هرگونه ناهنجاری های اجتماعی برای مقابله با سرقت و هرگونه ناهنجاری اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات واخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

دستگیری زوج سارق در رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.