نمایشگاه نقاشی و هنرهای تجسمی اعضای کانون حمایت از فرزندان سندروم داون در رشت برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ محمد حسن پور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: این نمایشگاه به همت کانون حمایت از فرزندان سندروم داون رشت و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت برگزار شد و شامل ٨٠ اثر نقاشی از ٣٠ نفر از اعضای این کانون است.

وی ایجاد انگیزه و ترغیب این کودکان به فعالیت های هنری ، آشنا کردن مردم با توانمندی های اکتسابی فرزندان بی آلایش سندروم داون و تغییر نگرش مردم به این گروه از افراد جامعه را از اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با بیان این که سندرم داون یک اختلال ژنیتکی است و افراد مبتلا به سندرم داون بجای ٤٦ کروموزوم دارای ٤٧ کروموزم هستند افزود: کانون حمایت از فرزندان سندروم داون دارای مجوز از سازمان بهزیستی استان گیلان است که به صورت یک کانون غیر دولتی و در قالب یک سازمان غیر انتفاعی مردم نهاد با شعار فرزند توانمند ، خانواده پویا ، جامعه فراگیر از اردیبهشت ماه سال ١٣٩٤ مشغول به فعالیت است.

محمد حسن پور تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی فرشتگان کانون سندروم داون رشت از تاریخ ٢٤ تا ٢٨ تیر ماه ٩٦ در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣ ظهر و ١٦:٣٠ تا ٢٠ شب در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت پذیرای مردم است.

 

 

 

انتهای پیام/م.ع

گشایش نمایشگاه از آثار هنری کودکان سندروم داون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.