دوره آموزشی عفاف و حجاب برای مددجویان کمیته امداد شهرستان کازرون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مسعود قاسمی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) جره و بالاده شهرستان کازرون با اشاره به برگزاری یک دوره آموزشی عفاف و حجاب به‌ منظور حمایت از حریم خانواده گفت: این دوره آموزشی با هدف تقویت سبک زندگی اسلامی ایرانی و تحکیم بنیان خانواده با شرکت 70 نفر از مادران و دختران مددجویان زیر پوشش این نهاد برگزار شد.


وی گسترش شبکه‌ های ماهواره ‌ای و اجتماعی مخرب را خطری برای لطمه زدن به مقوله عفاف و حجاب دانست و افزود: امروزدنیای غرب با نقشه‌های گوناگون در پی سست کردن کانون گرم خانواده‌ ها و ترویج بی‌حیایی و ولنگاری است، که از هیچ کوششی در این راستا دریغ نمی‌کنند.


قاسمی تصریح کرد: این نهاد برای آگاهی خانواده‌ های زیر پوشش از تبعات شوم شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای مخرب، یک دوره کلاس آموزشی را با حضور استادان مجرب با موضوع عفاف و حجاب برگزار کرد.


وی ادامه داد: تلاش می شود، تا پایان امسال برای 700 مددجوی این شهر در سرفصل آموزش خانواده با موضوعات مختلف فرهنگی و مذهبی برنامه آموزشی اجرا شود.


مدیر کمیته امداد جرّه و بالاده تعداد خانوارهای زیرپوشش این نهاد را یک هزار و 450 خانوار اعلام و اضافه کرد: در سه‌ ماهه نخست امسال 20 خانوار با همکاری خیران برای زیارت به مشهد مقدس اعزام ‌شده‌اند.


انتهای پیام/س


حضور خانواده‌ های زیر پوشش کمیته امداد در کلاس های آموزشی عفاف و حجاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.