فومنی با اشاره به انعکاس سالروز حماسه 23 تیر در رسانه ملی گفت: صدا و سیما باید به نسل جدید نشان دهد که چه کسانی در طول حیات انقلاب برای آن مشکل‌سازی کرده‌اند.

تولیدات صدا و سیما برای حماسه 23 تیر بسیار مفید بودمحمد زارع‌فومنی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به عملکرد صدا و سیما در خصوص بازخوانی حماسه 23 تیر سال 78 گفت: گزارشات و برنامه‌های کلی صدا و سیما برای حماسه 23 تیر بسیار مفید بود و من معتقدم این حرکت‌ها باید ادامه پیدا کند.

 دبیر کل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه بازخوانی وقایع تاریخ انقلاب باعث می‌شود نسل جدید بداند که چه اتفاقاتی در کشور رخ داده اظهار داشت: نسل امروز از طریق این نوع روشنگری‌ها می‌تواند بفهمد که چه کسانی این انقلاب را به خطر انداخته‌اند و در برابر آن ایستاده‌اند و چه کسانی هم از انقلاب دفاع کرده‌اند.

 وی با اشاره به سخنان روحانی در حماسه 23 تیر 78 اظهار داشت: او در آن زمان پای انقلاب ایستاد و سخنانی را ایراد کرد که جا دارد صدا و سیما این سخنان را مجددا در مناسبت‌های مختلف پخش کند. 

فومنی با بیان اینکه صدا و سیما در بازخوانی مسائل مختلف تاریخی و حوادثی که بعد از انقلاب رخ داده به خوبی عمل کرده است گفت: همان‌طور که ما باید از دستگاه‌های امنیتی برای ایجاد امنیت تشکر کنیم باید از صدا و سیما هم به خاطر روشنگری و شفاف‌سازی نسبت به جریانات و اتفاقات مهم تاریخی مانند حماسه 23 تیر و 9 دی قدردانی کنیم.

 

انتهای پیام /

 

سخنان روحانی در 23 تیر 78

برچسب ها: فومنی ، حماسه ، 23 تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار