این رقابت‌ها عصر جمعه با انتخاب نفرات برتر هر رده به کار خود پایان داد وبرترین‌های این دوره از مسابقات جواز ورود به مسابقات کشوری را دریافت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مهدی صفاری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: این رقابت‌ها عصر جمعه با انتخاب نفرات برتر هر رده به کار خود پایان داد وبرترین‌های این دوره از مسابقات جواز ورود به مسابقات کشوری را دریافت کردند.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که به مدت دو روز و به میزبانی دامغان برگزار شد ۸۸ نفر از ورزشکاران دانش‌آموز در رشته کشتی در رده‌های نونهالان آزاد، نوجوانان آزاد، نوجوانان آزاد و نوجوانان فرنگی و در قالب هشت تیم ورزشی از شهرستان‌های دامغان، شاهرود، گرمسار، سمنان، آرادان، سرخه و مهدی‌شهر حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند، همچنین ۲۴ نفر داور و سرپرست تیم کار برگزاری داوری و نظارت بر این دوره از مسابقات را بر عهده داشتند.

صفاری اظهارداشت: پس از دو روز رقابت ورزشی و بارأی داوران در رده سنی نوجوانان آزاد تیم‌های دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر حائز رتبه اول تا سوم و تیم‌های سمنان، شاهرود و سرخه در رده‌های بعدی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی تصریح کرد: در رده سنی نونهالان آزاد شهرستان‌های شاهرود اول، مهدی‌شهر دوم و دامغان سوم شدند و شهرستان‌های گرمسار، امیریه، سمنان، آرادان و سرخه در رتبه‌های بعدی این دوره از مسابقات قرار گرفتند همچنین در رده نوجوانان فرنگی نیز تیم‌های مهدی‌شهر اول، دامغان دوم و گرمسار سوم و تیم شاهرود در رتبه چهارم این دوره از مسابقات قرار گرفت.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره تیم‌های برتر در رده سنی نوجوانان آزاد افزود: تیم‌های دامغان، گرمسار و مهدی‌شهر مقام اول تا سوم و تیم‌های سمنان، شاهرود و سرخه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.


صفاری گفت: تیم‌های اول در هر رده سنی شامل رده‌های نونهالان آزاد، نوجوانان آزاد و نوجوانان فرهنگی به مسابقات کشوری که نونهالان به میزبانی استان ایلام و نوجوانان به میزبانی استان لرستان در مرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد راه پیدا و جواز ورود به این دوره از مسابقات را دریافت کردند.


وی با اشاره به اینکه ۵۰ دانش‌آموز استان سمنان دارای مدال‌های قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی هستند، اظهار داشت: در سال تحصیلی ۹۶-۹۵، ۷۰ درصد از دانش‌آموزان استان درالمپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند.
انتهای پیام/ م


امسال 70درصد از دانش آموزان استان درالمپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.