استاندار کرمان گفت : بحث های اقتصادی مهمترین دغدغه و چالش امروز نظام و جمهوری اسلامی است .

 بحث های اقتصادی مهمترین دغدغه و چالش امروز نظام و جمهوری اسلامی به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛  علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان گفت : بحث های اقتصادی مهمترین دغدغه و چالش امروز نظام و جمهوری اسلامی است .


وی افزود : برای افزایش بهره وری و درآمد روستا، باید علم اقتصاد به کمک حوزه کشاورزی بیاید.


استاندار کرمان گفت : ثباتی اقتصادی در دولت یازدهم با سیاست های خردگرایانه ایجاد شد که مردم با رای مجدد خود به دکتر روحانی، باعث شدند این ثبات در دولت دوازدهم نیز ادامه یابد.


رزم حسینی با اعلام اینکه دولت یازدهم سرمایه گذاران زیادی را به استان کرمان و سایر استان ها جذب کرد، افزود : دولت دوازدهم مصمم است در این دوره رونق اقتصادی بیشتر، تولید و اشتغال را در کشور ایجاد کند.


وی گفت : یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید در استان کرمان ایجاد اشتغال در خانه و توسعه اقتصادی در روستاها است .


رزم حسینی از اعطای بیش از 200 میلیارد تومان وام خرد و خانگی ارزان قیمت طی یکسال گذشته در استان کرمان خبر داد و افزود : مجهز بودن 2 هزار روستای استان به اینترنت طی دولت تدبیر و امید در استان کرمان فرصتی برای روستاییان در خصوص فروش تولیداتشان ایجاد کرده است.


وی یکی از وظایف دولت را ایجاد زیرساخت ها عنوان کرد و گفت: مرحوم ارجمند خدمات زیادی در استان کرمان انجام داده است، به گونه ای که فرش کرمان را در عرصه بین المللی خوش نام کرد و در بسیاری از جاهای دنیا این فرش را پهن کرد.


استاندار کرمان اشتغالزایی و کارآفرینی خبر داد و افزود: بیکاری بدترین زلزله در هر خانواده ای است که برای مقابله با آن باید اقتصاد مردم را تقویت کنیم.


رزم حسینی با تاکید براینکه دریافت یارانه افتخار نیست بلکه عزت مردم در توانمندسازی اقتصادی آنهاست، گفت: در انتخابات اخیر ریاست جمهوری، 41 میلیون نفر به نظام مقدس جمهوری اسلامی رای دادند و این در هیچ دوره ای نبوده است.


وی همچنین با تشریح طرح تقسیم بندی استان کرمان به هشت زون اقتصادی و مسئولیت پذیری 21 شرکت و موسسه توسعه گرا، گفت : تبادل اقتصادی بین مناطق اقتصادی باید بوجود بیاید و روستایی همچون روستای خیرآباد شهرستان زرند همانطور که از نامش پیداست باید خیررسان باشد.


استاندار کرمان افزود: جوانان بدانند با کار دولتی، دولت را بزرگ و ملت را کوچک خواهیم کرد و همچنین نتوانسته ایم برای کارمندان خلق ثروت نمائیم لذا باید جوانان را به سمت فعالیت های اقتصادی و بخش خصوصی سوق داد.

 

انتهای پیام/س

 

بحث های اقتصادی مهمترین دغدغه و چالش امروز نظام و جمهوری اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار