معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: برای رفاه حال مردم استان بوشهر، ویزای زائران اربعین برای نخستین بار در این استان صادر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید خورشیدی در دیدار هیات کنسولی عراق در بوشهر با اشاره به عشق و علاقه مردم جهان به ویژه مردم کشور ایران و عراق به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) افزود: حماسه اربعین حسینی در کربلا نشان دهنده اتحاد و وحدت مسلمانان این دو کشور است.

وی با بیان اینکه هر ساله بسیاری از مردم استان بوشهر در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی حضور می‌یابند تصریح کرد: مشکلات صدور ویزا از طریق دیگر استان‌ها باعث شده مردم استان بوشهر در این زمینه دچار زحمت شوند.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل صدور ویزا برای زائران هم استانی در ایام اربعین بیان کرد: با پیگیری‌های استاندار بوشهر امکان صدور ویزا در مرکز استان فراهم شده است و در این راستا با استقرار دفتر کنسولگری عراق در بوشهر، دفتر صدور موقت ویزا در استان بوشهر دایر می‌شود.

وی با قدردانی از استقرار اعضای کنسولی عراق در استان بوشهر افزود: این اعضا ثبت‌نام برای صدور ویزای مراسم اربعین حسینی را به زودی آغاز می‌کنند.

خورشیدی همچنین بر لغو ویزای بین دو کشور ایران و عراق تاکید کرد.

انتهای پیام/ف

ویزای زائران اربعین برای نخستین بار در این استان صادر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.