سرپرست تیم فوتبال امید ایران گفت: 3 بازیکن تیم فوتبال استقلال در دبی به اردوی تیم امید اضافه می شوند و از آن جا همراه با سایر اعضای این تیم به قرقیزستان می روند.

اخوت: محرمی امروز به اردو می آید/ بازیکنان استقلال در دبی به شاگردان پیروانی اضافه می شوندحسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جدایی عارف آغاسی از اردوی تیم فوتبال امید بیان کرد: با توجه به آسیب دیدگی شدید هادی محمدی در دیدار تراکتورسازی و سپاهان، کادرفنی تراکتورسازی از ما درخواست کرد تا این بازیکن به اردوی این تیم بازگردد. البته در تلاش هستیم طبق تعامل با کادرفنی تراکتورسازی آغاسی را به قرقیزستان ببریم.

او درباره زمان حضور صادق محرمی در اردوی تیم امید اظهار داشت: محرمی بامداد امروز(جمعه) از اوکراین به تهران بازگشته است و قرار است ساعت 16 خود را به کادرفنی تیم امید معرفی کند.

اخوت درمورد زمان اضافه شدن بازیکنان استقلال به سایر بازیکنان تیم فوتبال امید گفت: امید نورافکن، مجید حسینی و مهدی قائدی در دبی به اردوی تیم امید اضافه می شوند و از آن جا همراه با سایر اعضای این تیم به قرقیزستان می روند.

سرپرست تیم امید درباره زمان اعلام فهرست نهایی این تیم برای حضور در رقابت های مقدماتی زیر 23 سال آسیا اعلام کرد: این فهرست امشب مشخص و از سوی فدراسیون فوتبال اعلام می شود.

اخوت درباره محل برگزاری اردوی تیم امید در قرقیزستان بیان کرد: تیم ما پس از حضور در قرقیزستان در هتل ماریوتل بیشکک مستقر می شود. ضمن اینکه آخرین تمرین تیم امید از ساعت 16 امروز انجام می شود.

سرپرست تیم امید درباره مشکل گذرنامه خودش هم تصریح کرد: با همکاری مسئولان این مشکل رفع شده و مانعی برای سفر به قرقیزستان ندارم.

انتهای پیام/

مشکل سرپرست تیم امید برای سفر به قرقیزستان رفع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار