اعضای بدن مرحوم ابوالفضل مهدی بابایی 43 ساله بیمار مرگ مغزی در کاشان به سه بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: اعضای بدن مرحوم مهدی بابایی برای پیوند کلیه‌ها، کبد و نسوج به بیمارستان امام خمینی تهران منتقل شد.

 محمد حاجی‌جعفری تصریح‌کرد:مرحوم بابایی در زمان حیات خود در وصیت نامه ای با این جمله «بند بند انگشتانم و جز جز اندامم را اهدا کنید تا در نجات انسان های دیگر موثر باشم» بر رضایت اهدای اعضای خود تاکید داشته است.

وی افزود: این بیمار مرگ مغزی که اهل محلات بود به علت آنوریسم مغزی در مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی بستری شد و تحت درمان قرار گرفته‌بود.

به‌گفته‌وی،این بیمار علی رغم انجام اقدامات انجام شده دچار مرگ مغزی شد که اعضای آن مرحوم با رضایت و فداکاری خانواده‌ وی به بیماران نیازمند اهداشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، ضمن قدردانی از خانواده مرحوم ابوالفضل مهدی بابایی و آرزوی صبر و بردباری برای آنها علو درجات را از درگاه ایزد منان برای این مرحوم مسالت نمود.

شایان ذکر است: داوطلبان اهدای عضو می توانند با مراجعه به معاونت درمان علوم پزشکی کاشان و یا پورتال WWW.ehda.ir  نسبت به تکمیل فرم ودریافت کارت اهداء اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار