یکی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت تغییر نام داروخانه کارون رشت را به داروخانه آرسن میناسیان پیشنهاد داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛اسماعیل حاجی پور عضور شورای اسلامی شهر رشت در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی با اشاره به موضوع ساخت تندیس از آرسن میناسیان، نیکوکار بزرگ اظهار گفت: عشق، معرفت و انسانیت در وجود مرحوم میناسیان خلاصه شده بود وآسایشگاه معلولین وسالمندان رشت و داروخانه کارون از جمله خیرات حضور این فرد نیکوکار وخیر در رشت بوده است .

وی با بیان اینکه تقدیر از این چهره ها موجب گسترش روح خدمت به مردم در جامعه می شود افزود: میناسیان فردی بزرگ بود ومعرفی وی و اقدامات نیکو کارانه اش موجب ترغیب دیگران به مشارکت در اعمال انسان دوستانه وخدا پسندانه خواهد شد.

در ادامه این جلسه رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رشت با اعلام موافقت برای ساخت تندیس مرحوم نیکوکار آرسن میناسیان در پیاده راه فرهنگی رشت گفت: قرار بود در پیاده راه فرهنگی تندیس های فرهیختگان، دانشمندان و چهره های ارزشی شهر رشت ساخته و درمعرض دید عموم قرار گیرد.

رضا رسولی افزود: داروخانه کارون یکی از افتخارات شهر رشت است.

وی با بیان اینکه باید به بناهای ارزشمند و تاریخی موجود در رشت توجه بیشتری شود گفت: خانه میرزا در رشت نیز نیازمند مرمت است و باید با مالکان داروخانه کارون، خانه میرزا وارد مذاکره شد و موضوع تملک این اماکن توسط شهرداری رشت پیگیری شود.

رسولی خواستار نصب تندیس استاد ابتهاج در پیاده راه فرهنگی رشت شد و اظهار داشت: امیدوارم در روزهای آینده این اقدام ها انجام و برگ زرینی در فعالیت شورای چهارم رشت ثبت شود.

 

انتهای پیام/اص

تغییر نام داروخانه کارون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.