معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل نظارت بر طرح‌های عمرانی این وزارتخانه از بخش‌های مختلف عمرانی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ در این بازدید حسین عسکریان‌ابیانه و مهر‌الله رخشانی‌مهر به همراه خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و معاون پشتیبانی و توسعه این دانشگاه، ابتدا به دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان رفتند و از طرح ‌های عمرانی این دانشکده از جمله ساختمان های در حال ساخت آموزشی و آزمایشگاه این دانشکده بازدید کردند.

بازدید معاون اداری، مالی وزیر علوم از دانشگاه لرستان

سپس مزرعه پرورش گیاهان دارویی و آزمایشگاه‌های پیشرفته آب و خاک دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و سایت مرکزی دانشگاه لرستان واقع در منطقه کمالوند مورد بازدید مسئولان وزارت علوم قرار گرفت.

در این برنامه معاون اداری مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و هیئت همراه از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی ساختمان های در حال ساخت دانشگاه لرستان، آمفی تئاتر و نیز ساختمان در حال ساخت توسعه دانشکده علوم پایه دانشگاه  لرستان بازدیدکردند و از نزدیک در جریان روند ساخت این طرح های عمرانی قرار گرفتند.

شرکت در چهارمین نشست معاونان اداری، مالی دانشگاه‌های منطقه ۵ کشور و همچنین شرکت در جلسه شورای دانشگاه لرستان از دیگر برنامه‌های سفر معاون وزیر علوم به لرستان بود.

انتهای پیام / د

بازدید معاون اداری، مالی وزیر علوم از دانشگاه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.