مدیر عامل آبفار روستایی استان کرمان گفت: از 5 هزارو 600روستای استان 2 هزارو 800 روستای بالای 20 هزار خانوار از آب شرب سالم برخوردار هستند.

۷۰درصد روستاهای شهرستان بافت از آب شرب بهداشتی برخوردارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی رشیدی گفت: از این تعداد2 هزارو 200 روستای بالای 20 هزار نفر تامین آب شده است.

رشیدی با اشاره به اینکه د ر سال ۹۵ برای ۵۱۳روستای استان آب رسانی شده است تصریح کرد :برای اجرای این طرح ها هزارو250 کیلومتر لوله گذاری صورت گرفته و ۶۰هزار خانوار نیز از نعمت آب سالم بهداشتی بهره مند شده اند.

وی گفت: در سال ۹۶نیز ابرسانی به ۲۰۰روستای استان در دستور کاراست که به موقع اجرا می شود.

نماینده مردم بافت رابر وارزوییه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اقدامات خوب آبفار روستایی در استان افزود: با بهره برداری از چهارطرح آبرسانی در روستاهای هنکایی،جفریز،امیر اباد و چشمه سبز گوغر امروزبیش از هزار خانوار از نعمت آب سالم برخوردار شدند.

بختیاری گفت: اکنون ۴۳روستای شهرستان فاقد آب شربند که در برنامه ۹۶ قراراست با تامین به موقع اعتبارات این روستاها نیز از آب سالم برخوردار می شوند.

مردم و اهالی ۴روستای گوغر نیزبا اشاره به اینکه تا کنون برای تامین آب شرب از قنوات و چشمه ها اقدام میکردند یکی از راه های قدرشناسی از این نعمت را عدم اسراف،استفاده برای مصارف شرب و پرهیز از ابیاری درختان عنوان کردند

برای آبرسانی به چهارروستای منطقه گوغر ۲۰میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و هزار نفر از نعمت آب شرب برخوردار شدند.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار