فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص):

لزوم تعیین تکلیف سد معشوره/ پروژه سد به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است‌‌

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: برای سد معشوره اعتباری در نظر گرفته نشده و به یک کلاف سر درگم تبدیل شده است‌‌.

لزوم تعیین تکلیف سد معشوره/ پروژه سد به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است‌‌به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سردار عبادالله عبداللهی ظهر امروز در حاشیه بازدید از سد تاج امیر دلفان در جمع خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه مسئولان باید پیگیر دریافت اعتبار سد تاج امیر باشند، اظهار داشت: تا‌کنون هیچ مبلغی برای این پروژه پرداخت نشده و متأسفانه کسی دنبال دریافت اعتبار این پروژه نیست. تمام هزینه‌های عملیات اجرایی سد تاج امیر از ابتدا تاکنون توسط قرارگاه خاتم پرداخت شده است.

وی هدف از بازدید از سد تاج امیر دلفان را اطلاع از آخرین وضعیت اجرای این پروژه دانست و عنوان کرد: روند کار این پروژه براساس برنامه زمان‌بندی و به‌صورت مطلوب و جلوتر از برنامه طراحی شده است.

سردار عبداللهی با اشاره به پیشرفت 30 درصدی این پروژه بیان کرد: از آنجا که بخش سنگین و سخت کار در حال انجام است روند آن قابل قبول است و امیدواریم زمانی که به مرحله خاک‌ریزی می‌رسد روند اجرا أن سرعت بیشتری پیدا کند.

وی گفت: وضعیت پروژه‌های استان از لحاظ پیگیری مسئولان بسیار ضعیف است از این‌رو باید گفت کسی که در منطقه‌ای، مسئولیت می‌پذیرد باید پیگیر امور باشد تا کارها پیش‌روی مطلوبی پیدا کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در رابطه با توقف چند‌ساله سد معشوره در استان لرستان اظهار داشت: قرارگاه خاتم همچنان در حال هزینه‌کردن است بنابراین انتظار داریم مسئولان استان پیگیری کنند تا علت توقف این پروژه زودتر مشخص و این سد تعیین تکلیف شود.

وی افزود: از نظر مالی چند سال است که برای سد معشوره اعتباری در نظر گرفته نشده و به یک کلاف سر درگم تبدیل شده است‌‌؛ اگر بحث کاهش مخزن مطرح است باید توسط وزارت نیرو مشخص شود.

سردار عبداللهی عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در دولت دهم قول داده شد این پروژه سرعت بگیرد و در دولت یازدهم نیز رئیس‌جمهور و مسئولان قول مساعد دادند، هنوز هیج اتفاقی نیفتاده بنابراین اگر این روند ادامه داشته باشد، احتمال تعطیلی کار نیز وجود دارد.

انتهای پیام/پ

پروژه سد به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است‌‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.