مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری طرح مسجد محوری در سطح استان خبر داد.

آموزش مقابله با آسیب های اجتماعی در طرح مسجد محوریمدیر کل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ گفت: طرح  مسجد محوری با مدیریت اداره کل اوقاف استان ،متولیان مساجد ویک تیم مردمی فعال فرهنگی هدایت و رهنمون می شود.
حجت الاسلام عباسیان مدیر کل اداره اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: در این طرح 20مسجد به عنوان مساجد منتخب در استان برای اجرای برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند.
وی ادامه داد : این طرح با همکاری اداره اوقاف استان متولیان مسجد و یک تیم فعال فرهنگی مردمی با توجه به تناسب منطقی بین بافت فرهنگی و دینی با هدف برگزاری کلاس های سبک زندگی اسلامی،مشاوره خانواده،طب اسلامی، برگزاری فعالیت های مقابله با معضلات وآسیب های اجتماعی، ایجاد بستر مناسب جهت مشارکت فعال مردم و نهاد مسجد اجرا می شود.
عباسیان به اجرای طرح نشاط معنوی نیز اشاره کرد و گفت:این طرح از17 تیرماه امسال آغاز شده است و تا 25مردادماه ادامه دارد.
در این طرح با حضور 13 مبلغ غیر بومی از شهر قم و 8مبلغ بومی برنامه های فرهنگی شامل حفظ قرآن کریم ،روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، آموزش مهارت اسلامی ، برنامه های ورزشی ، برنامه های هنری در 11 بقعه اجرا می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در شهرستان های سنقر و کلیایی ، کنگاور، پاوه ، اسلام آباد غرب وکرمانشاه برگزار می شود ادامه داد: در مجموع 1600نفر در این طرح ثبت نام کردند.

 

انتهای پیام/پ

فعالیت 20 مسجد منتخب برای اجرای برنامه های فرهنگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.