توسعه گردشگری و صنایع مهمترین رویکرد دولت در توسعه روستا‌ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در مراسم قدردانی از دهیاران بخشداری سرخ رود گفت: دهیاران باید برای ایجاد کارگاه‌های تولیدی کوچک و زودبازده در روستا‌ها تلاش کنند و احداث این نوع کارگاه‌ها مهمترین راه برون رفت از مشکلات کمبود اشتغال در کشور است.

وی افزود: ایجاد درآمد‌های پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی باعث پیشرفت روستا‌ها می‌شود و دهیاران باید با این هدف برای پیشرفت روستا‌ها و پرهیز از مهاجرت روستائیان به شهر تلاش کنند.

یوسف پور با اشاره به تربیت مدیران توانمند از روستاها، گفت: استفاده از ظرفیت‌های حداکثری جوانان بومی در دهیاری‌ها موجب دلگرمی دولت و مردم و ایجاد امید در جامعه می‌شود.

وی افزود: زیرساخت‌ها برای اشتغال زایی روستاییان فراهم است، اما نیاز به یک برنامه جامع و منسجم در ساخت کارگاه‌های زودبازده و صنایع تولیدی دیده می‌شود و نیاز است در این حوزه دهیاری‌ها جوان گرایی شود.

فرماندار محمودآباد گفت: همه تلاش دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت‌های روستا‌ها برای اعتلا و پیشرفت منطقه است و توسعه گردشگری و صنایع تولیدی را می‌توان مهمترین اهداف دولت برای اشتغالزایی روستاییان اشاره کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد افزود: دهیاران می توانند بهترین رسانه برای اطلاع رسانی از اقدامات و دستاوردهای دولت به مردم باشند.

در پایان مراسماز زحمات و خدمات ۴۵ دهیاربخش سرخ رود قدردانی شد.

انتهای پیام /ع

توسعه گردشگری و صنایع در روستا‌ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.