سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره بوشهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت: سه نفر سارق بعد از دستگیری توسط ماموران انتظامی به ۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

سارقان ساختمان‌های نیمه‌کاره بوشهر دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ابراهیم عرب‌زاده اظهار داشت: در پی شکاست تعدادی از شهروندان و افزایش سرقت در یک هفته گذشته، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همه یگان‌های انتظامی با افزایش گشت‌های هدفمند به صورت مستمر در نقاط مختلف شهرستان و رصد اطلاعلاتی سه نفر شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ باغ زهرا شهر بوشهر در خیابان هلالی روبروی پارک هلالی به یک دستگاه خودرو پراید که داخل آن یک نفر جوان نشسته بود مشکوک شده و خودرو را از طریق سامانه آگاهی استعلام کردند که مشخص شد در شهر شیراز به سرقت رفته است که در همین راستا راننده دستگیر و به همراه خودرو به به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ عرب زاده خاطرنشان کرد: در یک مرحله دیگر با تلاش ماموران تجسس کلانتری ۱۳ جلالی شهر بوشهر دو نفر سارق شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی گفت: هر دو نفر در اعترافات خود به پنج فقره انواع سرقت شامل سرقت از ساختمان های نیمه کار و قطعات خودرو اعتراف کردند و اظهار داشتند که اموال مسروقه را برای خرید مواد فروخته و حاضرند خسارت وارده را جبران کنند که در همین راستا متهمان برای طی مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.