۸ نفربه اتهام تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی شهرک‌های صنعتی بجنورد تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند .

تعقیب 8 نفر به اتهام تصرف غیرقانونی در شهرک های صنعتی بجنوردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛،حجت الاسلام و المسلمین قدرتی رئیس کل دادگستری استان از رسیدگی به گزارش واصله از سازمان بازرسی در خصوص تصرف غیرقانونی در وجوه دولتی در شهرک‌های صنعتی بجنورد خبر داد و گفت: مطابق گزارشات واصله از سازمان بازرسی استان و اقرار متهمان و وجوه پرداخت شده برای خرید ارزاق برای کارکنان یکی از ادارات، دادگاه بدوی متهم ردیف اول را محکوم کرده و با توجه به اینکه رای صادره قطعی نیست، طرفین پرونده فرصت تجدیدنظرخواهی و اعتراض به رای را دارند.

وی افزود: در این خصوص ۸ نفر تحت تعقیب قضایی قرار گرفته که با توجه به تحقیقات مقدماتی اتهام تصرف غیرقانونی و معاونت در جرم به متهمین تفهیم شده است.

حجت الاسلام قدرتی در خصوص سایر متهمان اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده دادگاه بدوی رای بر برائت سایر متهمان صادر کرده است.

وی با تاکید بر قاطعیت دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی تصریح کرد: نظارت مستمر بر نهاد‌ها و دستگاه‌های اجرایی یکی از راه‌های پیشگیری از این گونه جرائم است و البته اگر همه افراد خدا را ناظر بر اعمال و رفتارشان بدانند هیچ وقت مرتکب چنین جرائمی نخواهند شد.

انتهای پیام/ط

تصرف غیر قانونی در شهرک های صنعتی بجنورد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.