مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های تنیس دسته دوم باشگاه‌های کشور جمعه برگزار می‌شود.

برگزاری فینال رقابت‌های تنیس بانوان کشور

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید کاظم چابک سرپرست هیات تنیس فارس گفت: مسابقات رده بندی و فینال رقابت‌های تنیس دسته دوم باشگاه‌های کشور با حضور ۱۹ تیم از استان‌های سراسر کشور از روز یکشنبه گذشته در شیراز و در مجموعه باغ عفیف آباد برگزار شده است.

وی با بیان اینکه این مسابقات در ۶ گروه برگزار و تیم‌ها در ۵ گروه ۳ تیمی و ۱ گروه ۴ تیمی به صورت دوره‌ای با هم رقابت کردند ادامه داد: پس از برگزاری مسابقات مقدماتی ۴ تیم شهید عابدینی قزوین ب، کارمانیا کرمان، یونیک شیراز الف، و گترو اصفهان به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات راه یافتند.

چابک افزود: رقابت‌های رده بندی و فینال این مسابقات جمعه ۲۳ تیر ماه ساعت ۹ صبح در زمین‌های تنیس مجموعه باغ عفیف آباد برگزار می‌شود.

غمناک نماینده فدراسیون تنیس کشور با اشاره به برگزاری رقابت‌های بین المللی تنیس در شیراز تصریح کرد: با تائید زمین‌های تنیس موجود در منطقه هوابرد شیراز از سوی کنفدراسیون آسیا پیشنهاد برگزاری رقابت‌های بین المللی را در شیراز داده ایم که مورد تصویب نهایی قرار گرفته است و با هماهنگی با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان فارس این مسابقات با حضور ورزشکاران خارجی در آینده نزدیک در شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن

برگزاری مسابقات تنیس در مجموعه باغ عفیف آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار