مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت:پنجمین المپیاد مهارت های دادرسان مرحله استانی از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز شد.

آغاز المپیاد دادرسان هلال احمر سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،رسول راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر  استان  اظهار داشت: این مرحله از المپیاد با حضور هفت تیم 14 نفره برادران و 11 تیم 14 نفره خواهران از شهرستان های مختلف استان به همراه سرپرستان و مربیان آموزش و پرورش در اردوگاه فاطمه الزهرا(س) زاهدان در حال برگزاری است.


راشکی افزود: در این مرحله از رقابت ها دانش آموزان شرکت کننده در رشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، اطفاء حریق، پناه گیری و خروج ایمن، حمل مصدوم و حمل بک برد با هم به رقابت می پردازند.


وی افزود: این المپیاد یکی از برنامه های آموزشی است که به منظور رشد و شکوفایی استعدادهای علمی و امدادی، افزایش روحیه کار جمعی و افزایش سطح آگاهی دانش آموزان عضو جوان هلال احمر طرح ریزی و اجرا می شود.


سیستان و بلوچستان با 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت و 187 هزار و 502 کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می شود که بنا به گفته علی اوسط هاشمی استاندار این استان افزون بر 51 درصد جمعیت استان در روستاها و بقیه در شهرها سکونت دارند.


انتهای پیام/ع

اغازالمپیاددادرسان هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار