مدیر اجرایی و منشی خانه مطبوعات استان کردستان، با گذشت فقط چهار روز از برگزاری انتخابات هیات رئیسه، امروز از سمت خود اعلام کناره گیری کردند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛روز شنبه 17 تیرماه جاری بود که با برگزاری انتخابات هیات رئیسه خانه مطبوعات استان کردستان «خبات ساعدی» به عنوان رئیس، «گلاویژ مرادی» نایب رئیس، «نادیا حمه ویسه» خزانه دار، «فرشید اردلان» منشی هیات مدیره و «سیدمحمدلطیف حسینی نسب» به عنوان دبیر اجرایی خانه مطبوعات استان کردستان انتخاب شدند.

اما امروز سیدمحمدلطیف حسینی نسب و فرشید اردلان هرکدام با تهیه متن استعفانامه‌ای جداگانه، کناره گیری خود را از ادامه فعالیت در هیات رئیسه خانه مطبوعات کردستان اعلام کردند.

در متن استعفانامه حسینی نسب، دبیر اجرایی خانه مطبوعات کردستان؛ خستگی و همچنین پیگیری چاپ و نشر هفته نامه روژباش کردستان دلیل استعفا اعلام شده و همچنین در متن استعفانامه فرشید اردلان هم مشغله کاری و ناهماهنگی با دیگر اعضای خانه مطرح شده است.

لازم به ذکر است که پیش از برگزاری انتخابات هیات رئیسه هم، فرید سماواتی از اعضای منتخب این دوره خانه مطبوعات کردستان استعفا داده بود و نادیا حمه ویسه، به عنوان عضو علی البدل جایگزین وی شده بود.

انتهای پیام/م

مدیر اجرایی و منشی خانه مطبوعات استان کردستان ازسمت خود  استعفا دادند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.