مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور از خرید 334 هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد.

 

 مدیر عامل شرکت غله و بازرگانی منطقه 9 کشور در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ با بیان اینکه کار برداشت گندم در مناطق گرمسیری شامل سرپل ذهاب، گیلانغرب و قصرشیرین به اتمام رسیده است گفت: در مناطق سردسیر استان شامل شهرستان های اسلام آباد غرب ، کنگاور، کرمانشاه ،هرسین ، سنقرو کلیایی،  ثلاث باباجانی و روانسر کار برداشت گندم  تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.

مظفر رحیمی گفت: 70 مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز استان کرمانشاه  برای این کار در نظر گرفته شده است که برای سهولت دسترسی کشاورزان  این مراکز در سطح استان پراکنده شده است  .

 وی با بیان اینکه کیفیت گندم های برداشت شده از سطح استان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است افزود: از تعداد کل مراکز خرید گندم 37 مرکز بخش خصوصی تحت نظارت اداره غله و بازرگانی منطقه 9 و 7مرکز دولتی و  بقیه مباشران تعاون روستایی هستند.

رحیمی ادامه داد: تمام مراکز خرید گندم مجهز به باسکول استاندارد ؛دوربین مدار بسته هستند که خرید تحت نظارت ناظران شرکت غله و بازرگانی منطقه 9  ،عاملان ذیصلاح ، ناظران  حراست ناظران جهاد کشاورزی و ناظران سایر دستگاه های مربوطه انجام می شود.

 وی ادامه داد: طبق دستورالعمل خرید گندم ابلاغی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تمامی مراکز خرید مکلف به رعایت قوانین و خرید گندم با کیفیت از کشاورزان هستند.

 وی پیش بینی کرد : تا اواخر  شهریور ماه بیش از 600هزار تن گندم مازاد نیاز کشاورزان خریداری شود.

 

انتهای پیام/پ

70 مرکز خرید آماده خرید گندم از کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.