با توجه به موضوع ترافیک و آلودگی هوا به ویژه در هسته مرکزی شهر، عملیات اجرایی احداث مسیر دوچرخه در منطقه ثامن آغاز شده و هزارمتر از این مسیر تاکنون احداث شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد محمود عیدی شهردار منطقه ثامن مشهدگفت: امیدواریم پس از اجرای کامل طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، این مقدار به دوازده کیلومتر افزایش یافته و تمام خیابان‌های اصلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را شامل شود.

وی افزود:یکی از راهکار‌های ترغیب مردم به استفاده از دوچرخه را ایجاد بستر‌های مناسب این کار دانست وافزود: با توجه به اینکه دوچرخه سواری به عنوان یکی از ورزش‌های مفرح سبب بالا رفتن روحیه نشاط همگانی می‌شود، به همین جهت ایجاد مسیر ویژه تردد دوچرخه برای تامین ایمنی دوچرخه سواران در خیابان‌های اصلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی در دستور کار شهرداری منطقه ثامن قرار دارد.

شهردار منطقه ثامن مشهد گفت: تاکنون هزارمتر مسیر ویژه دوچرخه در حاشیه پارک خطی بولوار کامیاب و خیابان شهید محسن کاشانی اجرا شده که امیدواریم پس از اجرای کامل طرح بهسازی و نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی، این مقدار به دوازده کیلومتر افزایش یافته و تمام خیابان‌های اصلی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی را شامل شود.

انتهای پیام// ه. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.