مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: اجرای طرح شبكه سير شرکت های مسافربری در خراسان شمالی به طور جدی در حال پییگری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده اي خراسان شمالی امروز در جلسه هم اندیشی و توجیهی با حضور مدیر کل دفتر حمل و نقل مسافر گفت: اجرای طرح شبكه سير(برند سازي) شرکت های مسافربری در خراسان شمالی در حال پیگیری است .

وی ​ با بیان اینکه شرکت های مسافربری برای اجرای طرح شبكه سير آماده می شوند ، افزود: اجرای این طرح امسال به جد پیگیری می شود.

وی اظهار کرد: طرح شبكه سير(برند سازي) شرکت های مسافربری در تلاش است تا شرکت های مسافر بری زیر نظر یک برند خاص به مسافران خدمات رسانی کنند.

علی اصغر بدیعی مقدم افرود: بر این اساس، سطح خدمات به مسافران و کیفیت این خدمات تحت همان نام برای مسافران سنجیده می شود.

وی افزود: یکی از مزایای این طرح این است که شرکت هایی که خدمات رسانی خوبی نداشته و تلاشی برای ارتقای سطح خدمات خود ندارند به مرور از چرخه فعالیت حذف و این شرکت ها به مرور مشتریان خود را از دست خواهند داد.

بدیعی مقدم تصریح کرد: شرکت هایی که صاحب نام بوده و اعتبار خود را حفظ کرده اند در کشور جایگاه بهتری پیدا می کنند و می توانند شرکت های کوچک را به خود ملحق کنند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: هر تغییر در ابتدا با مقاومت هایی روبه رو است و در این طرح نیز شرکت هایی که خدمات کمتری به مسافران دارند روی خوش نشان نداده و تمایل چندانی به اجرایی شدن طرح برند سازی ندارند اما شرکت های بزگتر و معتبر از این طرح استقبال کرده اند.

انتهای پیام/آ

حضور مدیر کل دفتر حمل و نقل در جلسه توجیهی و هم اندیشی راهداری خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.