جزئیات حادثه گم شدن و کشف جسد آتنا اصلانی دختر 7 ساله پارس آبادی که از 29 خرداد گم شد تا 19 تیر که جسدش در پارکینگ قاتل پیدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، 29 خرداد ماه مصادف با 24 ماه مبارک رمضان بعد از افطاری، خبری در تلگرام مبنی بر گمشدن دختر بچه 7 ساله بنام آتنا اصلانی در شهرستان پارس آباد منتشر شد.

پدر آتنا سال‌ها بود که در خیابان پزشکان پارس آباد دستفروشی می‌کرد و پوشاک می‌فروخت. در این میان دختربچه 7 ساله‌اش که به گفته اطرافیانش دختری باهوش وخوش‌زبان بود، گاهی همراه پدر می‌شد تا به او کمک کند. روز حادثه هم آتنا کنار بساط پدرش بود . آن روز وقتی پدر مشغول گفتگو با مشتری بود، آنجا را ترک کرد و دیگر هرگز بازنگشت.

سیدعبدالله طباطبایی، دادستان شهرستان پارس‌آباد می‌گوید: آتنا زمان‌هایی که کنار بساط پدرش بود، برای استفاده از دستشویی یا خوردن 

آب به مغازه رنگرزی که در نزدیکی بساط پدرش بود، می‌رفت. صاحب مغازه مردی 40 ساله بود که آتنا و پدرش را از مدت‌ها قبل‌ می‌شناخت. آن روز هم بی‌آنکه پدرش متوجه شود، آتنا راهی مغازه مرد 40ساله شد غافل از اینکه او نقشه شومی برایش کشیده بود.

دختری که گم شد

ساعتی از رفتن آتنا می‌گذشت و پدرش که آن روز سرش شلوغ بود، به تصور اینکه او به خانه برگشته است، به کارش ادامه داد. از سوی دیگر مادر آتنا تصور می‌کرد که دخترش نزد پدرش است و همین باعث شد که تا چند ساعت بعد کسی متوجه ناپدید شدن دختربچه نشود. عصر آن روز وقتی مرد دستفروش بساطش را جمع کرد و راهی خانه شد، معلوم شد که آتنا گم شده و کسی از او خبر ندارد.

دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متأسفانه خانواده دختربچه دیر متوجه گم شدن او شدند. آنها بعد از جست‌وجوی بسیار، وقتی ردی از او پیدا نکردند ماجرا را به کلانتری گزارش کردند. روز بعد، حدود ساعت 11بود که این پرونده به دادستانی آمد و ما در جریان آن قرار گرفتیم و از همان زمان تحقیقات گسترده برای پیدا کردن دختربچه گمشده شروع شد.

بازار داغ شایعات

با توجه به اینکه چند روز قبل از این ماجرا ، حادثه تروریستی در مجلس شورای اسلامی توسط داعش رخ داده بود ، شایعه دزدیده شدن این دختر توسط گروه تروریستی داعش داغ تر شد.

روز دوم شایعه بدهکار بودن پدر آتنا به یک فروشنده اهل بانه در فضای مجازی پیچید و گفتند گم شدن این دختر به نوعی تسویه حساب شخصی است.

روز سوم که سگهای جسد یاب هلال احمر در جستجوی جسد احتمالی بودند ، خبر از خودکشی جوان معتادی بنام "جهان" که 3 ماه پیش هم در خانه پدر آتنا مستاجر بوده در شهر پیچید و گفته شد که این معتاد، خبری از این ماجرا داشته و بخاطر این موضوع خودش را حلق آویز کرده است. اما مسئولان پس از تحقیقات لازم اعلام کردند خودکشی آن جوان هیچ ارتباطی با ماجرای گم شدن آتنا کوچولو ندارد.

در همان شب خیابان های شهر پارس آباد ، یکی از پرجمعیت ترین شبهایش را تجربه کرد، زیرا در فضای مجازی منتشر شده بود که آتنا اصلانی در روستای ایران آباد از توابع بخش مرکز پارس آباد پیدا شده است و مامورین انتظامی در حال تحویل آن به خانواده ایشان می باشند و همه اهالی شهر از خانه خارج شده و به چهارراه امام کوچه مسجد جامع (خانه پدر آتنا) آمده و برای دیدن آتنا تجمع کردند که این خبر هم دروغ از آب در آمد و منتشر کنندگان این شایعه توسط دادستان روانه زندان شدند.

یک مظنون

هیچ‌کس نمی‌دانست چه اتفاقی برای دختربچه روی داده و او کجاست اما با گذشت زمان، وقتی هیچ ردی از وی به‌دست نیامد، فرضیه اینکه او قربانی سرقت شده باشد، قوت گرفت؛ چرا که آتنا آن روز 6 النگو، انگشتر و گوشواره همراه خود داشت و احتمال می‌رفت که قربانی دزدان طلا شده باشد. درحالی‌که خبر گم شدن دختربچه در شهر پیچیده و همه را نگران کرده بود، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند. در محلی که پدر آتنا دستفروشی می‌کرد، چند مغازه و بانک وجود داشت که مجهز به دوربین‌های مداربسته بودند. مأموران به بازبینی فیلم‌های ضبط‌ شده توسط این دوربین‌ها پرداختند.

دوربین یکی از مغازه‌ها لحظه‌ای که آتنا قدم‌زنان در پیاده‌رو می‌رفت و از بساط پدرش دور می‌شد را ضبط کرده بود. اما دوربین بانکی که در همان مسیر و چندین متر آن‌ طرف‌تر بود تصویری از دختر بچه ضبط نکرده بود. این یعنی دختربچه پیش از اینکه به دوربین دوم برسد، مسیرش را تغییر داده بود. از سوی دیگر بررسی‌ها نشان می‌داد در این مسیر به‌ خاطر جوی آبی که وجود داشت و همچنین حضور چندین دستفروش کنار پیاده‌رو، امکان اینکه دختربچه از پیاده‌رو به آن‌سوی خیابان رفته باشد، وجود نداشت. پس بی‌شک او پس از عبور از مقابل دوربین اول و رسیدن به دوربین دوم، ناپدید شده بود.

مأموران وقتی متوجه شدند که در این مسیر، مغازه رنگرزی مرد 40 ساله‌ای به نام «اسماعیل جعفرزاده» وجود دارد که آتنا گاهی اوقات برای خوردن آب به آنجا می‌رفت، حدس زدند که وی روز حادثه نیز به این مغازه رفته و پس از آن ناپدید شده است. به این ترتیب مرد رنگرز به ‌عنوان نخستین مظنون پرونده تحت بازجویی قرار گرفت. اما مدعی شد که آن روز دختربچه را ندیده و او اصلا به مغازه‌اش نیامده است.

ماموران در ادامه بررسی ها متوجه شدند فایلهای مربوط به روز گم شدن آتنا در دوربینهای مدار بسته مغازه جعفرزاده ، پاک شده اند. ولی با این وجود باز هم او حاضر به اعتراف نبود.

در جست‌وجوی سرنخ

مرد رنگرز مدعی بود که از سرنوشت آتنا بی‌خبر است. حال آنکه بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که او 5سابقه کیفری ازجمله کودک‌ربایی، تجاوز به‌عنف و اعمال منافی عفت داشته است. 5روز از ناپدیدشدن دختربچه خردسال گذشته بود که بازپرس پرونده دستور بازداشت مرد رنگرز را صادر کرد و او برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد.

طباطبایی، دادستان پارس‌آباد می‌گوید: متهم در همه مراحل بازجویی اظهار بی‌گناهی می‌کرد و مدعی بود که نمی‌داند چه اتفاقی برای آتنا رخ داده، با این حال بررسی‌های گسترده و شبانه‌روزی و بازبینی حدود 60ساعت فیلم دوربین‌های مداربسته جای شکی باقی نگذاشته بود که آتنا در مقابل مغازه او ناپدید شده و وی حقیقت را انکار می‌کرد. این مرد حتی برای تحقیقات تخصصی در اختیار پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت اما با این حال مدعی بود که بی‌گناه است.

او ادامه می‌دهد: در این مدت‌ 2بار دستور بازرسی مغازه و محل زندگی مظنون پرونده صادر شد. مأموران با حکم قضایی راهی آنجا شدند و همه جا را با دقت گشتند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد. پرونده تبدیل به پرونده‌ای پیچیده شده بود تا اینکه در ادامه تحقیقات به سرنخ مهمی رسیدیم.

رازی که فاش شد

روز 19 تیر ماه درست 22 روز پس از ماجرای گم شدن آتنا کوچولو، خانم و برادر جعفرزاده در ورود به محل پارگینک خودروی مظنون ، متوجه بوی گندیده ای می شوند که محیط را فرا گرفته است.

آنها سریعا محل را ترک کرده و به گفته یکی از همسایگان، برادر مظنون که در طبقه اول خانه جعفرزاده مستاجر بوده است، سریعا خانه را تخلیه کرده و به محل دیگری نقل مکان می کند و موضوع به پلیس اطلاع داده می شود.

پلیس متوجه می شود مرد رنگرز در ساختمانی که زندگی می‌کند پارکینگ ندارد و خودروی خود را جای دیگری پارک می‌کند. در یک کوچه فرعی در نزدیکی محل زندگی او ساختمانی بود که در طبقه اول آن مغازه‌ای وجود داشت که تبدیل به پارکینگ شده بود. صاحب ساختمان این پارکینگ را در اختیار مرد رنگرز قرار داده بود تا خودرواش را آنجا پارک کند.

عصر دوشنبه 19تیرماه، تیم‌های تحقیق وارد پارکینگی شدند که احتمال می‌رفت سرنخ‌هایی از دختربچه گمشده در آنجا پیدا شود. آنها در داخل پارکینگ با یک بشکه پلاستیکی روبه‌رو شدند که در گوشه‌ای قرار داشت. وقتی در بشکه باز شد، داخل آن پر از خاک بود. اما زمانی که مأموران خاک را کنار زدند به یک کیسه پلاستیکی رسیدند. داخل کیسه یک گونی بود که وقتی در آن را باز کردند به یک ساک پارچه‌ای رسیدند. پس از باز شدن زیپ ساک بود که جسد بی‌جان دختربچه گمشده در داخل آن پیدا شد. بررسی‌ها نشان می‌دادکه مدت‌ها از مرگ او می‌گذرد و او در همان زمانی که ناپدید شده بود، به قتل رسیده است.

اعتراف به جنایت

با پیدا شدن جسد آتنا کوچولو و انتقال آن به پزشکی قانونی، بازجویی از مرد رنگرز ادامه یافت. او این بار ادعای تازه‌ای مطرح کرد و گفت که خبر نداشته داخل بشکه پلاستیکی جسد دختربچه وجود داشته است. دادستان پارس‌آباد می‌گوید: از آنجا که متهم مواد‌مخدر مصرف می‌کند ادعا کرد که چند روز پیش قاچاقچیان موادمخدر بشکه پلاستیکی را به داخل پارکینگ آورده و به او گفته‌اند که داخل آن موادمخدر است و او خبر نداشته که به جای مواد، داخل بشکه جسد دختربچه گمشده است.

هر چند مرد جنایتکار سعی داشت هر طوری شده خودش را بی‌گناه جلوه دهد، اما در نهایت بازجویی‌ها و تحقیقات کارآگاهان به نتیجه رسید و این مرد به قتل آتنا اعتراف کرد.

او گفت: دو، سه روزی بود که با دیدن آتنا و طلاهایش وسوسه شده بودم. روز حادثه به مغازه‌ام آمد که آب بخورد و چون کسی آنجا نبود، به طرفش رفتم.

خواستم نقشه‌ام را اجرا کنم اما او شروع کرد به فریاد زدن. برای همین دستم را روی دهانش گذاشتم و وقتی به‌خودم آمدم که دیگر نفس نمی‌کشید. ترسیده بودم و جسدش را داخل ساکی گذاشتم و آن را به پارکینگ بردم و در بشکه پلاستیکی مخفی کردم تا سر فرصت در محلی خلوت رها کنم اما چند روز بعد به‌عنوان مظنون دستگیر شدم و رازم فاش شد.

به گفته دادستان پارس‌آباد، پس از اعترافات مرد جنایتکار، طلاهای دختربچه که متهم آنها را در مغازه‌اش جاسازی کرده بود، کشف شد. به این ترتیب شعبه‌ویژه‌ای برای رسیدگی به این پرونده درنظر گرفته شد و هم‌اکنون منتظر نتیجه پزشکی قانونی هستیم و قرار است این پرونده به‌طور ویژه و خارج از نوبت رسیدگی شود و متهم به مجازات قانونی خود برسد.

خشم مردم

انتشار خبر دستگیری مرد رنگرز و پیدا شدن جسد آتنا کوچولو در پارکینگ او، خشم مردم پارس‌آباد را به همراه داشت.

بعد از این ماجرا مردم به خیابانها آمده و بعد از ورود به مغازه رنگرزی جعفرزاده واقع در خیابان پزشکان پارس آباد آنجا را آتش زده و وسایل داخل مغازه را به خیابان ریختند طوری که تمامی خیابانهای منتهی به چهارراه امام بسته شد و نهایتا بعد از ورود نیروی انتظامی، دادستان و فرماندار مردم به مصلی فرا خوانده شدند و با سخنرانی صمدی فرماندار شهرستان پارس آباد و طباطبایی دادستان پارس آباد در داخل مصلی مردم را آرام شدند . آنها مردم را به آرامش دعوت کردند و قول دادند که در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی خواهد شد. آنها از مردم خواستند که به‌کار روزمره‌ خود بپردازند و احساساتشان را کنترل کنند. به این ترتیب بود که مردم با اطمینان از روند رسیدگی سریع به این پرونده ، مصلی را به آرامش ترک کردند.

دادستان عمومی وانقلاب استان گفت: طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان، زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن وی بر می گردد.

ناصر عتباتی از مردم خواست از گمانه زنیها بپرهیزید و وعده داد که به این پرونده خارج از نوبت و در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد شد.

پلیس آگاهی اردبیل هم در اطلاعیه ای اعلام کرد جسد آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی به پزشکی قانونی منتقل شده و پزشکان متخصص در حال بررسی جنبه های مختلف موضوع و علل تامه فوت وی هستند.

پلیس اردبیل ضمن ابراز همدردی با بازماندگان؛ از عموم شهروندان و مدیران کانالهای مختلف استان انتظار دارد به منظور تسکین درد و کاهش آلام خانواده این عزیز مرحومه؛ از انتشار هرگونه اخبار کذب، غیر موثق، غیر کارشناسی شده درباره اعلام انگیزه های واهی و خارج از هرگونه اصول و قواعد اخلاقی و انسانی خودداری نمایند.

 

انتهای پیام/ح

ماجرای قتل آتنا اصلانی اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۹ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اخی
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۷:۱۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
قاتل بنیتا و ستایش مواد و الکل مصرف کرده بودن و میشد گفت که دست خوشون نبوده این کار شوم( من نمیگم کارشون درست بوده و نباید اعدام میشدن اتفاقا باید اعدام میشدن)
اسماعیل لعنتی چطور با عقل و شعورت تونستی همچین کار شومی بکنی
حداقل بعد از اینکه میدیدی دیگه نفس نمیکشه بچه به بیمارستان میروسندیش تا زنده بمونه
توف تو زاتت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۹
قبل اعدام باید شکنجش بدن بعد اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
آتنا خیلی باهوش بود مرد رنگرز طلا ها رو میخواست چه کنه اون که خودش در آمد داشت
Iran (Islamic Republic of)
Dokht bandar
۰۲:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
شیطونه میگه اگه قاتل اتنا هنوز اعدام نشد خودم ببرمش پای چوبه دار اگرم اعدام شده برم جسدشو تو قبر بسوزونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشنای
۲۰:۵۲ ۱۷ تير ۱۳۹۸
وقتی این خبر رو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم ایشالله قاتلش اعدام میشود و چه بلای به سر اتنا اورد به سرش بیار امین
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۲۰:۲۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ما آدمیم اونم آدمه توجه داشته باشید آدما همه با هم فرق دارن هیچوقت از خون آتنا نمیگذریم هیچوقت هیچوقت هیچوقت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۹ آذر ۱۳۹۷
به خدا باید خیلی پست باشی بی وجدان به بچه چکار داری باید علاوه بر رسیدگی به پرونده ی قاتل به هفت جدش رسیدگی میکردن تا درس عبرت بشه تا با بچه هااااا بی گناه اونم دختر که از همه معصوم تره وایییی خدا لعنتتتون کنه به خدا دلم به درد اومد وقتی داشتم ماجرا رو میخوندم خدا به پدر مادر آتنا صبر بده...
Iran (Islamic Republic of)
پردیس
۱۵:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
باید اونو از ناخان پا تا موی سر تکه تکه کنند
Iran (Islamic Republic of)
S m
۱۹:۲۶ ۳۰ دی ۱۳۹۶
آتنای طفلکی باید رو قاتلش اسیدو نفت می ریختن غیراز این با بنزین می سوزوندنش
Germany
امیرجهان
۰۳:۵۳ ۲۳ آذر ۱۳۹۶
ریشه ی این کار چیه
چرا باید مرد رنگرز بااینکه مغازه دار بوده بازهم وضع مالیش خوب نبوده که خاسته طلاهای آتنارو برداره و اون اتفاق وحشتناک رخ بده
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۲:۲۷ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
چرا این بشر داشت مثل ی آدم عادی زندگی میکرد
Iran (Islamic Republic of)
اروشا
۱۹:۴۴ ۰۲ آذر ۱۳۹۶
باید روش اسید بریزیم
لعنت بر کسی که آتنارا کشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
بد نیست یکم منطقی فکر کنید
Iran (Islamic Republic of)
کیمیا
۲۱:۰۳ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
الهی اون دنیام خدالعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
خاک تو سرش
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۳:۲۷ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
خداازش نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
خدا الهی به حق صاحب الزمان قاتل را در آن دنیا حتی برای 1تانیه رها نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
باورم نمیشه چقدر درجه پستی میتونه بالا بره. اعدام براش کم بود...باید اونو میاوردن توی تمامی شهرهای ایران و در هر شهری سنگ باران میشد تا درس عبرت بشه برای بقیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۳ تير ۱۳۹۸
ببخشید بد نیست آدم یکم منطق به خرج بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتی این خبررو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم هنوز که هنوز باورم نمیشه که چجوری تونست این کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتی این خبررو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم هنوز که هنوز باورم نمیشه که چجوری تونست این کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتی این خبررو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم هنوز که هنوز باورم نمیشه که چجوری تونست این کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتی این خبررو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم هنوز که هنوز باورم نمیشه که چجوری تونست این کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتی این خبررو شنیدم خیلی خیلی ناراحت شدم هنوز که هنوز باورم نمیشه که چجوری تونست این کارو بکنه
Iran (Islamic Republic of)
فرود
۱۴:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۶
باید سنگ سارش کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست
۱۳:۱۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
بایدتکه تکه گرددحقش همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۵ شهريور ۱۳۹۶
حالم از چنین فرد های به هم می خوره واقعا که حیوان نفهم بی شرف اون دختر بچه مگه چیزی حالیشه حیوان اون قاتل را بایدتکه تکه کنند بعد بسوزانند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۳۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۶
خداوکیلی باید شناسنامه قاتل رو به چند روش مختلف باطل کرد. .حیف یک ثانیه نفس کشیدن برای اون نامرد. هر روز باید یک قسمت از بدنش جدا کرد که. یکدفعه راحت نشه. زنده زنده جون بده
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۹:۳۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام من از این خبر خیلی خیلی ناراحت شدم به پدر و مادر اتنای عزیز تسلیت میگویم و قاتل اشغالی که گرفتن هر چه سریع تر اعدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
مجازاتش مرگ
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۰۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
امثال این حادثه و کار شنیع اولین بار نیست که اتفاق می افتد و قطعا هم آخرین بار نخواهد بود. لازمه جلوگیری از تکرار چنین حوادثی آموزش به خانواده ها و کودکان می باشد . حیات نو تا بتوانند در مواقعی که احساس خطر کردند موقغیت را تشخیص داده تا عکس العمل مناسبی انجام دهند. نباید گذاشت تا داستان آتنا های دیگری اتفاق بیفتد.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۵:۲۸ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
فروزان
۰۲:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۶
زورت به بچه هفت ساله رسید مرد گنده خجالت بکش جای نوت بود این طفل معصوم
Germany
یگانه
۱۴:۴۸ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
اعداااااااااااااااااااااااااااااااااااام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ایشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ایشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ایشالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باید عدام شه
Iran (Islamic Republic of)
قلب یخی
۰۷:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
باید سوزونده بشه برای همچین آدم پستی راحت مردن و اعدام کافی نیست
Iran (Islamic Republic of)
عقیق
۲۱:۵۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
همه ما در دل و روحمان متاثر از جنایتی شدیم که هیچ کلمه‌ای نمیتواند چنین فاجعه‌ای را شرح دهد ما میتوانیم با گفتارمان تسلی بر خاطر آزرده شده خانواده آتنا باشیم نه با لعنت کردن قاتل آتنا
United States of America
ناشناس
۱۶:۱۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
قبل از این اتفاق باید اعدام میشد نه حالا...
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۲:۰۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
باید قاتل را اعدام کنند و آتشش بزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
بمیر عوضی پس فطرت توف ب غیرتت توف ب مردونگیت تو ب هموطن خودت رحم نکردی تو ب دختر جامعه ت رحم نکردی ب کسی ک سالها میشناختیش تو یک شیطانی صدبار مردن برات کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
بمیر عوضی پس فطرت توف ب غیرتت توف ب مردونگیت تو ب هموطن خودت رحم نکردی تو ب دختر جامعه ت رحم نکردی ب کسی ک سالها میشناختیش تو یک شیطانی صدبار مردن برات کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
بمیر عوضی پس فطرت توف ب غیرتت توف ب مردونگیت تو ب هموطن خودت رحم نکردی تو ب دختر جامعه ت رحم نکردی ب کسی ک سالها میشناختیش تو یک شیطانی صدبار مردن برات کمه
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۴:۱۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
لطفا طوری بکشیدش که عبرت بقیه بشه....لططططفففففااااا
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۳:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
وقعا ک این ادم نبوده از حیوان هم پست تر بوده
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۱۹:۰۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
روزت مبارک اتنا جان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه.
چنین مجرمی با این همه سابقه چرا آزاده؟؟؟ مگه تجاوز به عنف سزاش اعدام یا حبس ابد نیس پس چرا این ملعون آزاد بوده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
خدا لعنتش کنه.
چنین مجرمی با این همه سابقه چرا آزاده؟؟؟ مگه تجاوز به عنف سزاش اعدام یا حبس ابد نیس پس چرا این ملعون آزاد بوده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
با شنیدن این خبر انقد ناراحتیم که بخدا قسم شبا کابوس میبینیم.. اون بیشرف با جنایتی که کرده قلب همه مردم ایران به درد اورد. دختر بچه ها ما بخدا میترسن حتی کلاس اموزشی برن. تمام وجودشون استرس شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
با شنیدن این خبر انقد ناراحتیم که بخدا قسم شبا کابوس میبینیم.. اون بیشرف با جنایتی که کرده قلب همه مردم ایران به درد اورد. دختر بچه ها ما بخدا میترسن حتی کلاس اموزشی برن. تمام وجودشون استرس شده
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۰۱:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اتنا جون رو بال فرشته ها آروم بخواب ولی حالمون خیلی بده نمیتونیم فراموشت کنیم برامون دعا کن خیلی دلمون گرفته
Iran (Islamic Republic of)
سنا
۰۱:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
اتنا جون رو بال فرشته ها آروم بخواب ولی حالمون خیلی بده نمیتونیم فراموشت کنیم برامون دعا کن خیلی دلمون گرفته
Iran (Islamic Republic of)
مهم نیست
۱۷:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اول ۵۵۵ ضربه شلاق

دوم قطع کردن ۱ دست

سوم قطع کردم ۱ پا

آخر اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
شما لازم نکرده نظری بدی پلیسا خودشون میدونن چکار کنن
Iran (Islamic Republic of)
پینوکیو
۱۷:۲۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
تو مملکتی فقر و بیکاری از حد بگذره جنایت توش صد برابر بیشتر از کشورهای دیگه میشه چه اسلامی باشه چه غیر اسلامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
باید هفت بار اعدام بشه ✊✊✊
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
واقعانمیدونم چی بگم واقعاحقشه که به بدترین شکل مجازات بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
چه بد من دلم خیلی برای آتنا کوچولو سوخت چه بد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
چه بد من دلم خیلی برای آتنا کوچولو سوخت چه بد
Iran (Islamic Republic of)
روح اله معروفی
۱۸:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
کاش قاتل اتنا را میدادند به من تا قطعه قطعه اش میکردم
Iran (Islamic Republic of)
روح اله معروفی
۱۸:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
کاش قاتل اتنا را میدادند به من تا قطعه قطعه اش میکردم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۶:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
کاش زودتر از پلیس خبردار جنایت این جانی مبشدم
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۶:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۶
کاش زودتر از پلیس خبردار جنایت این جانی مبشدم
Iran (Islamic Republic of)
مهیا
۰۰:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
باید هر روز یک اعضای بدنشو بندازن تو قیر داغ تا واسه همه عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
مهیا
۰۰:۱۳ ۳۱ تير ۱۳۹۶
باید هر روز یک اعضای بدنشو بندازن تو قیر داغ تا واسه همه عبرت بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۳۰ تير ۱۳۹۶
باید سرش رو بکنن تو اسید و بالا تنش رو تیکه تیکه کنند خدا لعنتت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۳۰ تير ۱۳۹۶
قاتل را جلوی پدر و مادر اتنا سنگ سارش کند و بسوزونید
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۷:۴۲ ۳۰ تير ۱۳۹۶
آتناکوچولوچندروزه که دنیابکامم تلخه بخاطرت.
مردم ایران نذاریدازبی تفاوتی وفراموشی سریع حکم وحس عصب سوخته پیداکنیم که دیگه هیچ چیز دردمون نمیگیره،نذاریدزودفراموش کنیم که بازجایی دیگه تکراربشه این حادثه بیایدکمی محکم ومصمم وسمج باشیم به خیلی ازجوانب وسازمانهاوافراد بایدایرادگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۳ تير ۱۳۹۸
حرف های شما متین ولی غیر از اینا یکم مواظب بچه هامون باشیم ، غیر از قاتل تقصیر پدر آتنا هم بوده که نصبت به نبود دخترش بی تفاوت بوده اون میتونسته بجای اینکه فک کنه آتنا خونس یه زنگ به همسرش میزده و از اون میپرسیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۳۰ تير ۱۳۹۶
چرا وقتی این قاتل سابقه دار بوده مثل یه آدم عادی زندگی میکرده. باید تیکه تیکش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۶
خدا لعنتت کنه بی وجدان
Iran (Islamic Republic of)
وجیهه
۱۶:۰۹ ۳۰ تير ۱۳۹۶
قلبم...آتنا کوچولوی زیبا...
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۵:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
همچین آدمی اصلا نباید تو جامعه باشه ک باعثه خطر باشه.حالاهم ک گرفتنش باید اول خانواده آتنا کتکش بزنن بعد خودشون بشخصه آتیشش بزنن سنگسارش کن هرچی بگم باز کمه خدالعنتش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
کاش خدم قاتلو خفه بکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
باید سیخ داغ بزن در ... قاتل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۳ تير ۱۳۹۸
زشته واقعا متاسفم برای بعضیا شما اول به ادبت برس بعد حرف بزن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
فقط زنده زنده آتیشش بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
فقط زنده زنده آتیشش بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
فقط زنده زنده آتیشش بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
بکشیدش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
بیشرف فقط باید زنده زنده آتیشت بزنن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
خدا زلیل مرگش کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
خدا زلیل مرگش کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۳ ۲۹ تير ۱۳۹۶
خدا زلیل مرگش کنه
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۸:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۶
یک بار اعدام برای این بشر خیلی کم میمیره راحت میشه باید زجرکش بشه ....
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۱۵:۲۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
چقدرپدر و مادر آتنا زحمت كشيدن تا اتنا را به هفت سال رسوندن تا بياد يه مرد پست فطرت كثافت بياد با بچشون اين كار كنه خدا لعنت كنه اين مرد رو .من خودم مادرم و واقعا ميفهمم كه چقدر سخته بچه بزرگ كردن كاش اين مرد كثافت رو زنده زنده تكه تكه كنن تا درس عبرت باشه براي اون يكي ها ولي متاسفانه شيطان درون اينا رو گرفته و چششون كور هست من از خدا براي پدر و مادر اتنا صبر طلب ميكنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۲۹ تير ۱۳۹۶
هر کس از راه انسانیت خارج شد احتمالا به چنین جنایتی دست بزنه، خدایا ما را از شر هوای نفس رها بفرما
Iran (Islamic Republic of)
حدیث
۲۳:۳۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
کاش اعدامش نکنن،پس سنگسار برا چه موقع هست؟یه ملتی رو غمگین کرده حالا یه لحظه خفه شه بره پی کارش
Netherlands
ریحانه
۱۸:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
به نظر من باید این مرد شیاد ازخدا نگذشته عوضی سگ به دست خودمردم اونم باسنگ زنده زنده بکشن وبد اعدامش کنن
Netherlands
ریحانه
۱۸:۲۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
به نظر من باید این مرد شیاد ازخدا نگذشته عوضی سگ به دست خودمردم اونم باسنگ زنده زنده بکشن وبد اعدامش کنن
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۸:۱۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا ازش نگزره باید ان آدمو زجرکش کنند
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۸:۱۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا ای مرد بی شرفو نبخشه
Iran (Islamic Republic of)
فیروز
۱۶:۱۷ ۲۸ تير ۱۳۹۶
ان شالله دیگه هرگزشاهداین جوراتفاقانباشیم آدم قلبش ب دردمیاد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۵:۴۵ ۲۸ تير ۱۳۹۶
سلام، واقعا متاسفم،و از خدا برای پدر و مادرش صبر میخوام، با اینکه واقعا دردناکه و نمیشه ..... باید جلو چشماش با دختر بچش همین کارو کنن تا درک کنه که اون خانواده چی کشیدن، اینم خدارو خوش نمیاد چون بچش مقصر نیست، ولی باید زجر کشش کن اعدام کمشه، باید سنگ سارش کنن. تا عبرتی بشه برای بقیه .
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۱۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
اعدام کافی نیست تیکه تیکه بشه زنده به گور بشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزان
۱۴:۲۳ ۲۸ تير ۱۳۹۶
بیاییم حواسمان رابیشترجمع کنیم تاماجرای اتنا تکرار نشودماهمه مسعولیم بیشترمواظب بچه هاباشیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سردرودی
۱۲:۵۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
خدا نعلت کنه بهش.
Iran (Islamic Republic of)
یه شریک غم
۱۰:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۶
به نظرمن این قاتل کثافت رو ببرند به بلندترین کوه از آنجا پرتش کنند هم در هوا چندین بار میمیره و هم وقتی که محکم به زمین کوبیده میشه مثل اینکه به درک واصل شده و تمام استخانهاش ریزریزخرد میشه
United States of America
پیمان
۰۷:۵۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
باسلام خدمت همه دوستان وعرض تسلیت به بازماندگان. دوستان عزیز به نظر بنده باید ازاین داستان دردناک چند درس بگیریم.اول اینکه به کودکان طلا و اشیای قیمتی نصب نکنیم.دوم اینکه درچنین مواقعی از انتشار شایعه و اخبار کذب جدأ خودداری کنیم تا مانعی برای تحقیق پلیس نشود(درهمین داستان آتنا دیدیم که شایعه چطور به تحقیقات پلیس لطمه وارد کرد) .سوم اینکه تحت هر شرایطی باید بر احساسات چیره شویم و هیچ کار احساسی انجام ندهیم(سوزاندن مغازه رنگرزی بجز نابود کردن آثار جرم و پیچیده کردن پرونده چه سودی داشت؟)در حقیقت اینگونه اعمال احساسی فقط به سود مجرم است تا بهتر بتواند حقیقت را انکار کند. چهارم اینکه تا وقتیکه در فرهنگ ما همکاری با پلیس آدم فروشی وجاسوسی محسوب میشود چنین جانیانی راحت در جامعه زندگی میکنند(اگر کسانیکه از مصرف مواد رنگرز اطلاع داشتند به پلیس گزارش داده بودند خیلی سریعتر پرونده بسته میشد). با امید روزیکه مردم با پلیس که خدمتگذار آنهاست آشتی کنند. چون فقط با دوستی مردم و پلیس جنایتکاران به دست عدالت سپرده میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
یک بنده خدا
۰۲:۲۴ ۲۸ تير ۱۳۹۶
باید خودم بودم بی ناموسو تکه تکه میکردم واستخوان و گوشتش را به سگ میدادم
Iran (Islamic Republic of)
جواد بروس
۰۰:۴۲ ۲۸ تير ۱۳۹۶
هرگز نمیتونم این ضعیف کشی رو تحمل کنم چن وقته بغض دارم دلم میخواد برم مزار پاک اتنای عزیز و با پدرش همدردی کنم روحش غریق آرامش باد آتنا جان کبابتم

تا دنیا دنیاس امید وارم زجر قاتلش ابدی باشه
۱۲