تولید صنایع خودرویی در اردبیل حمایت می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه بررسی مشکلات صنایع خودرویی در اردبیل اظهار داشت: با توجه به این که استان اردبیل در حوزه صنایع خودرویی به عنوان تنها تولیدکننده یونیت کنترل هوشمند خودروی کشور محسوب می‌شود، گفت: به همین منظور نیاز است که تولید صنایع خودرویی در اردبیل حمایت شود.

وی افزود: حل مشکلات صنایع خودرویی در این زمینه و با وجود مزیت‌هایی که این حوزه دارد باید مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم در این حوزه به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابیم و شاهد رشد و توسعه استان در این حوزه در آینده‌ای نزدیک باشیم.

عاملی با اشاره به این که این استان تنها تولیدکننده شیرهای اتوماتیک نفت و گاز در سطح ملی نیز به شمار می‌رود، گفت: این موضوع نیز سبب می‌شود که بتوانیم برای رسیدن به موفقیت پیشگام عمل کرده و شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم، چرا که این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برای ما برخوردار است و این موضوع باید با جدیت و اهتمام ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌هایی که این استان در این حوزه‌ها دارد بسیار قابل توجه است که به همین منظور نیاز است این موضوع با توجه و اهتمام ویژه مورد توجه واقع شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای رسیدن به رشد و توسعه مورد انتظار در استان دست یابیم و حرف‌هایی برای گفتن در تمامی این زمینه‌ها داشته باشیم.

عاملی اظهار کرد: استفاده از همکاری و مشارکت سرمایه‌گذاران برای ایجاد کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در این حوزه‌ها بسیار قابل توجه است که امیدواریم این موضوع مورد توجه دستگاه‌های اجرایی و مسئولان مربوطه قرار بگیرد تا هر چه سریع‌تر تمام اهداف مورد نظر در این زمینه تحقق یابد.

 

انتهای پیام/ع

تولید صنایع خودرویی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار