رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد از اعزام کاراته‌کای لرستانی به مسابقات المپیک تابستانی که در ترکیه برگزار می شود خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ رضا رستاخیز گفت: امیر حسین رحمتی نونهال خرم‌­آبادی در انتخابی تیم ملی با کسب مقام دومی به اردوی تیم ملی دعوت شده است.

رئیس هیات کاراته شهرستان خرم‌آباد با اشاره به کسب اولین مدال در رشته کاتای انفرادی نونهالان، خاطرنشان کرد: مدال امیر حسین رحمتی اولین مدالی بود که در سطح نونهالان در لرستان کسب شده است.

وی تصریح کرد: هیات کاراته شهرستان خرم­‌آباد در راستای حمایت و ایجاد انگیزه به ورزشکاران مدال آور، از امیرحسین رحمتی با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آورد.

رستاخیز از حضور دیگر کمیته کار لرستانی در اردوی تیم ملی خبر داد و اذعان داشت: سیداحمد موسوی دیگر کاراته کای خرم‌­آبادی است که در مراحل پایانی اردوی تیم ملی بزرگسالان ناشنوایان حضور دارد و اواخر تیر ماه به مسابقات المپیک تابستانی سام سون ترکیه اعزام خواهد شد.

مسئول انجمن کاراته ناشنوایان لرستان ابراز داشت: با توجه به سوابق سید احمد موسوی و کسب مدال‌های مختلف در تیم ملی ناشنوایان این انتظار می‌رود که بار دیگر شاهد کسب مدال این ورزشکار در مسابقات المپیک باشیم.

رستاخیز یاد آور شد: با هماهنگی‌­‌هایی که با سازمان بهزیستی استان انجام شده در صورت معرفی استعداد‌ها در بخش کاراته ناشنوایان، این امکان وجود دارد که سانس­‌هایی ویژه با مربیان آموزش دیده برای این گونه افراد لحاظ گردد.

انتهای پیام/م

معرفی نفرات برتر مسابقات کاراته جام رمضان در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.