جانشین فرماندهی انتظامی جهرم گفت: ۵ نفر از عاملان نزاع مسلحانه در خاوران شهرستان جهرم دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ مهراب زارع پور جانشین فرماندهی انتظامی جهرم گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در اطراف شهر جهرم،  ماموران انتظامی وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد رانندگان و سرنشینان کامیون‌های تریلی کشنده که در بندرعباس برای نوبت دهی بارگیری در صف ایستاده بودند، با یکدیگر اختلاف پیدا می‌کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه مقصد این خودرو‌ها به شیراز بوده است، افزود: افرادی که در صف نوبت بارگیری اسکله بندرعباس دچار اختلاف و درگیری شده بودند با کش دادن درگیری و استقرار در محور جهرم به شیراز حوالی شهر خاوران بخش خفر با اسلحه شکاری به سمت ۵ خودروی بارگیری شده، تیراندازی و ۶ از نفر از رانندگان و سرنشینان خودور‌ها را مجروح کردند.

سرهنگ زارع پور با بیان اینکه مجروحان به بیمارستان انتقال داده شدند، تصریح کرد: یکی از آن‌ها به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

وی اظهار کرد: با تلاش پلیس، ۵ نفر از عاملان اصلی این نزاع مسلحانه دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری نیز از آنان کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، بیان داشت: تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/ن

فوت یک نفر در نزاع مسلحانه شهر خاوران جهرم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.