علی دایی می‌گوید: ما به این دنیا اومديم تا برای چیزهایی که می‌خواهیم و دوست داریم به دست بیاريم، تلاش کنیم و بجنگیم.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی دایی، کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش با تاکید به این نکته که زندگی همه افراد دارای فراز و نشیب‌های زیادی است، تلاش و دست و چنجه نرم کردن با سختی‌های زندگی را دلیل موفقیت دانست.

علی دایی در اینستاپست خود نوشت: "ما به این دنیا اومدیم تا برای چیزهایی که می‌خواهیم و دوست داریم به دست بیاریم، تلاش کنیم و بجنگیم.
زندگی همه ماها فراز و نشیب‌های زیادی داره. هیچ موقع نمی‌تونیم از جایگاهی که داریم مطمئن باشیم. ممكنه یک‌شبه از بالا به پایین بیفتیم یا بالعکس.
خود من در زندگی پدرم، این بالا و پایین بودن‌ها را دیدم و لمس کردم. همیشه در زندگی‌ بخاطر رسیدن به موفقیت تلاش کردم و اتکایم فقط به خداوند بوده است. در مکتبی که درس خوندم و بزرگ و تربیت شدم، شکست معنایی ندارد البته شکست همیشه وجود دارد اما یک اتفاق مقطعی است و همه ماها همیشه توانایی بلندشدن و پیشرفت دوباره را داریم .
پس همیشه با سختی‌های زندگی دست‌وپنجه نرم کنیم و برای موفقیت بجنگیم، امید رو هرگز از دست ندید حتى در سخت ترین شرایط، امیدوارم همیشه و در همه حال موفق باشید"

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار