همدان؛

ارسال بیش از ٦٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در همدان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی همدان ارسال شده است.

ارسال بیش از ٦٠٠ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر دوبیتی و رباعی رضوی افزود: بیش از ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی همدان ارسال شده است.

وی با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) امسال در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود اظهار داشت: استان همدان هم میزبان جشنواره شعر دوبیتی و رباعی در بخش ملی خواهد بود.


وی ادامه داد: این جشنواره به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س)، هشتم مرداد ماه همزمان با دهه کرامت در همدان برگزار خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر تمدید مهلت ارسال آثار تا ٢٠ تیرماه به این جشنواره، بیان کرد:تا کنون بیش از ٦٠٠ اثر از شاعران سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

عبادی احادیث رضوی سبک زندگی و سیره امام رضا (ع)، کرامات و فضایل و مناقب حضرت امام رضا (ع) و جلوه های فرهنگ رضوی (علم، شفاعت، حلم، شفا ، مهربانی و ...) را محورهای این جشنواره عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانیhamedan.shamstoos.ir وportal.shamstoos.ir انجام می‌شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی این پایگاه اینترنتی مراجعه کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.