معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: شهرداری اردبیل سگ‌های ولگرد را نمی کشد بلکه جمع آوری و در محل مخصوصی نگهداری کرده به آنها غذا می‌دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهرام لازمی زارع، معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل در خصوص کشتار سگ‌های ولگرد موجود در خیابان‌های اردبیل افزود: ما اسلحه مخصوص این کار را در اختیار نداریم و فقط اکیپ‌های مخصوصی مأمور هستند سگ‌های ولگرد را بیهوش کرده و به مکان مخصوصی انتقال دهند و همشهریان در صورت تمایل به نگهداری از این سگ ها می‌توانند به محل‌های نگهداری سگ ها مراجعه کنند.

وی گفت: این سگ‌ها گرسنه و بی آزارند اما بعضی از هموطنان به واسطه ترس یا ذهنیت خاص به حضور آن‌ها در برخی نقاط شهر معترض هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل اضافه کرد: حال آنکه در کشورهای دیگر مخصوصا کشورهای اروپایی و حتی کشوری نظیر ترکیه، زندگی سگ‌های خیابانی و دیگر حیوانات بی‌آزار در محیط شهری امری پذیرفته و معمول است و مردم نیز به آنها غذا می‌دهند.

لازمی زارع تصریح کرد: تاکنون موردی از حمله این سگ‌ها به انسان‌ها گزارش نشده، لذا برنامه‌ای برای کشتار آنان در دست نیست و تنها سگ‌هایی که بیمار هستند، باید تلف شوند.

وی از همشهریان خواست در صورت مشاهده این سگ‌های ولگرد مورد را به شماره 137 شهرداری اردبیل اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن اقدام شود.

 

انتهای پیام/ح

شهرداری اردبیل سگ‌های ولگرد را نمی کشد

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.