ملی پوش دوچرخه سواری بانوان:

رکوردهای رکابزنان آسیایی به مراتب بالاتر سایر قاره ها است

فاطمه هداوند گفت: سطح مسابقات دوچرخه سواری در آسیا به مراتب بالاتر از سایر قاره‌ها است و حریفان اصلی ما آسیایی هستند.

فاطمه هداوند ملی پوش دوچرخه سواری بانوان کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مسابقات بین المللی ژاپن از سطح بسیار خوبی برخوردار بود و توانستیم در میان رکابزنان برتر دنیا عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان افزود: بنده و مائده نظری توانستیم در این مسابقات در رشته مدیسون که به تازگی به رشته‌های المپیکی اضافه شده است دو مدال برنز را بدست آوریم. برای حضور در المپیک و کسب سهمیه باید در مسابقات مختلف شرکت کنیم و با بدست آوردن امتیاز‌ها می‌توانیم به المپیک راه پیدا کنیم.

هداوند در ادامه گفت: سطح مسابقات در آسیا به مراتب بالاتر از سایر قاره‌ها است و رکورد‌هایی که ورزشکاران آسیایی در ماده‌های مختلف رشته دوچرخه سواری ثبت می‌کنند بسیار خوب است.

رکابزن ملی پوش بانوان خاطر نشان کرد: نسبت به دوچرخه سواری کم لطفی‌هایی صورت گرفته است و بیشتر هزینه‌ها را خود ورزشکار تامین می‌کند و در قسمت بانوان هیچ حامی مالی حضور ندارد و این یکی از بزرگترین معضلات رکابزنان ما است.

هداوند در پایان گفت: بعد از استراحتی کوتاه تمرینات را برای حضور پرقدرت در مسابقات داخل سالن ترکمنستان آغاز می‌کنیم و تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

 

انتهای پیام/

 

هداوند: هزینه‌های رکابزنان بانوان توسط خود ورزشکار تامین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار