یک مقام ارشد دولت آمریکا اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور قصد دارد سال آینده میلادی به انگلیس سفر کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری اسکای نیوز امروز (سه شنبه) به نقل از یک مقام ارشد دولت آمریکا اعلام کرد سفر «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا به انگلیس، به جای امسال، سال آینده میلادی (سال 2018) انجام می شود.

پس از نخستین ملاقات «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس، و دونالد ترامپ در ماه ژانویه سال جاری میلادی، وی از رئیس جمهور آمریکا دعوت کرد به انگلیس سفر کند. به همین دلیل انتظار می رفت دونالد ترامپ در سال جاری میلادی به انگلیس سفر کند؛ اما مقامات دولتی اعلام کرده‌اند تاکنون هیچ تاریخ دقیقی برای این سفر تعیین نشده است.

گفته می‌شود تظاهرات زیادی در سراسر انگلیس در مخالفت با ورود دونالد ترامپ به این کشور برگزار شده است. همچنین یک کمپین در انگلیس با موضوع درخواست ممنوعیت ورود ترامپ به این کشور، چند میلیون امضا جمع‌آوری کرده است.

خبر تعویق سفر رئیس جمهور آمریکا به انگلیس تا سال آینده پس از آن منتشر شد که در سفر اخیر دونالد ترامپ به آلمان برای حضور در نشست گروه 20، ملانیا ترامپ، همسر رئیس جمهور آمریکا بخاطر تجمع‌های اعتراضی گسترده در هامبورگ، در محل اقامت خود در این شهر حبس شد.


انتهای پیام/

ترامپ در سال 2018 به انگلیس سفر می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار