رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت بحران کاربری سوله های اختصاصی را تغییر داده است.

اختصاص سوله مدیریت بحران برای ساخت خندوانهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاه و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، در نطق پیش از دستور در رابطه با وضعیت سوله‌های مدیریت بحران اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که در تاریخ 11 اردیبهشت ماه سال 1395 به شهرداری تهران ابلاغ شده است، پایگاه‌های بحران صرفا باید در اختیار سازمان مدیریت و پیشگیری بحران قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر تعدادی از سوله‌های مدیریت بحران در اشغال حوزه‌هایی با کاربری دیگری است که درخواست شد تا شهرداری در مورد این جابجایی‌ها توضیح دهد و در این رابطه توضیحاتی ارایه شده است.

حافظی گفت:‌ در توضیحاتی که از سوی شهرداری ارایه شده گفته می شود که سایر سوله‌های بحران، تحویل سازمان مدیریت بحران شده است. اما در عمل دیده می شود که در منطقه ۲ سوله پایگاه کهک در اختیار مرکز ژئوتکنیک و همچنین در مناطق 22، 13، 2 و 4 سوله‌های مدیریت بحران به بخش‌های دیگری واگذار شده و تغییر کاربری داده اند.

وی گفت: در واگذاری سوله های یاد شده می توان به واگذاری سوله مدیریت بحران منطقه 2 به برنامه خندوانه و واگذاری سوله مدیریت بحران منطقه 13 به تجهیزات صدا و سیما اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
آقای قالیباف شما از افرادی حمایت کردید که نباید می کردید
آخرین اخبار