به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر آب رادیاتور کم باشد یا در مجرای انتقال آب گرفتگی بوجود آید و یا اگر ترموستات خودرو دچار نقص فنی شده و مانعی بر سر عبور آب گردد، احتمال سوختن واشر سر سیلندر بسیار بالا خواهد رفت.
همچنین هر عامل دیگر که از خنک شدن آب جریان یافته در پیشرانه جلوگیری کند، اعم از وجود رسوب در سیستم، مشکل در لوله های عبور آب، نقص فنی واترپمپ و ... میتواند به سوختن واشر سر سیلندر منتهی گردد.
اگر متوجه مخلوط شدن آب و روغن (شیری شدن)، خروج بخار و دود سفید از اگزوز و نیز پایین آمدن بازدهی پیشرانه و بد کار کردن آن شدید باید بدانید که عمر واشر سر سیلندر خودرو بسر آمده است و باید به تعمیرگاه مراجعه کنید.
منبع:جام جم
انتهای پیام/