تامین اجتماعی استان اردبیل سال گذشته به بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی این سازمان بیش از 72 میلیارد ریال داروی رایگان ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی نیک سیرت ، مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل گفت: تامین اجتماعی استان اردبیل سال گذشته به بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی این سازمان بیش از 72 میلیارد ریال داروی رایگان ارائه کرده است.

وی افزود: این سازمان 2 هزار و 350میلیارد ریال نیز در بخش درمان مستقیم و غیر مستقیم بیمه شدگان استان هزینه کرد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل با اشاره به خدمات درمانی مستقیم در دو بیمارستان و 4 درمانگاه استان به افراد زیرپوشش تصریح کرد: همچنین در درمان غیرمستقیم و در راستای بسط عدالت و سهولت دسترسی بیمه شدگان به خدمات درمانی در مناطق مختلف استان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان با عقد قرارداد با 722موسسه خدماتی تشخیصی و درمانی دولتی و خصوصی و با خرید خدمات درمانی نیازهای بیماران زیرپوشش را تامین می کند.

نیک سیرت از کسب رتبه درجه یک و اخذ گواهینامه های اعتبار بخشی ملی بیمارستان های سبلان اردبیل و ارس پارس آباد در دوره ارزشیابی در سال 94 و 95 نیز خبر داد.

مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردبیل ویزیت سرپایی در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان در سال 95 نسبت به سال 94 خبرداد افزایش 14.5 درصدی داشته است.

 

انتهای پیام/ع

ارائه داروی رایگان به بیماران نیازمند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.