مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: از امروز ثبت نام تاکسی های مدل 86 در طرح نوسازی آغاز شده است.

آغاز طرح نوسازی تاکسی‌های مدل 86 / وام 20 میلیونی برای رانندگان تاکسیامیر جعفرپور مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهارداشت: از امروز ثبت نام تاکسی‌های مدل 1386 آغاز شده است.

 وی افزود: با توجه به عمر 10 ساله تاکسی‌ مدلهای 86 فرسوده به شمار رفته‌اند و در همین راستا طرح نوسازی برای تاکسی‌ها آغاز شده و تسهیلاتی برای مالکان تاکسی‌ها در نظر گرفته شده است.

 مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های گفت: در این راستا 20 میلیون وام با سود 16 درصد به رانندگان تاکسی که در این طرح ثبت نام کردند پرداخت می‌شود و 5 هزار تومان به عنوان گواهی اسقاط و لاشه خودرو به تاکسی ها پرداخت می‌شود و مابقی هزینه تمام شده یک تاکسی توسط تاکسیران پرداخت می‌شود.

 جعفرپور عنوان کرد: بیش از 20 هزار تاکسی مدل 86 حائز شرایط ثبت نام در طرح نو سازی در کل کشور می‌باشند همچنین متقاضیان برای ثبت نام می‌بایست از طریق سارمان تاکسیرانی در شهراهای بزرگ و یا دفاتر حمل و نقل در شهرهای کوچک پیگیری کنند.

 مدیر کل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری در پایان بیان کرد: قرار است تا با کمک دولت تا پایان سال 96 ،38هزار  تاکسی نوسازی شوند که حدود بیش از 20 هزار تاکسی مدل 86 و مابقی مدل 85 به قبل است.

وي افزود: روند نوسازي در دوره فعلی در طول فعاليت تاكسيراني در كشور بي سابقه يوده است و از اين حيث ركورد نوسازي شكسته شد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: تاکسی ، فرسوده ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام ایران خودرو رو کی پیش فاکتور تاکسی صادر میکنه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
با سلام تکلیف تاکسی های ون که سلامت هستند و به قیمت دها میلیون معامله میشه چیست?
Iran (Islamic Republic of)
جمشید ‌کوکبی
۱۹:۲۷ ۱۸ آذر ۱۳۹۶
من‌تاکسی‌مدل‌۸۲‌پراید‌دارم‌دوست‌دارم‌ماشینم‌رااسقاط‌کنم‌ولی‌پول‌مابقی‌راندارم‌ازسازمان‌تاکسیرانی‌خواهشمندم‌یه‌فکری‌بکنند‌چونهمه‌داریم‌همین‌تاکسی‌است‌با‌تشکر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۱۱ ۰۲ مهر ۱۳۹۶
با سلام تکلیف تاکسی های ون که سلامت هستند و به قیمت دها میلیون معامله میشه چیست?
Germany
غلامرضا بابایی
۰۱:۴۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام.من تاکسی مدل 86 دارم که برای اسقاط ثبت نام کردم و میخوام نقدی تاکسی رو اسقاط کنم من باید چقدر پول بدم که تاکسی سمند بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
امير جعفرپور
۱۷:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
عدد گواهي اسقاط و لاشه حدود پنج ميليون تومان است كه به اشتباه 5هزارتومان درج شده است
سازمان مديريت حمل ونقل در شهرهاي متوسط و كوچك داريم نه دفتر حمل ونقل
آخرین اخبار