شهردار کرمان گفت: تا پایان این دوره پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری کرمان به بهره‌برداری برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علی بابایی در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه تا ۱۳ مرداد امسال برخی پروژه‌های در دست اجرا، تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: همچنین خانه‌ فرهنگ نور واقع در کوچه ۳۲ بلوار هوانیروز دوشنبه ۲۶ تیرجاری افتتاح می شود.
وی از افتتاح بوستان بهار در ورودی شهرک خواجو در تاریخ ۲۷ تیرجاری خبر داد و گفت: فرهنگ‌ سرای قمر بنی‌هاشم نیز در ۲۸ تیرجاری نیز افتتاح می شود.
بابایی افزود: بوستان مالیات و ادامه‌ بلوار پزشک نیز آماده بهره‌ بردای است.
وی با بیان اینکه بوستان‌ های بیهقی، پارسیان و رُز نیز به ‌زودی افتتاح خواهند شد، گفت: به ‌مناسبت دهه‌ کرامت، ۱۰ برنامه‌ جشن به ‌مدت ۱۰ شب در پارک مادر برگزار می شود.
بابایی به آماده‌ سازی ساختمان جدید باشگاه ورزشی شهرداری و استراحت‌گاه ورزشکاران نیز اشاره کرد و گفت: تالار شهرداری به متراژ دو هزار و ۱۰۰ مترمربع در حال آماده‌سازی است و تاکنون مراحل سقف و دیوارهای آن انجام گرفته است.
شهردار کرمان با بیان اینکه ساخت سرویس بهداشتی در ۴۰ نقطه از شهر کرمان در شورای اسلامی شهر تصویب شده بود، گفت: اکنون، سرویس‌های بهداشتی در ۲۰ نقطه از شهر کرمان ساخته شده و به‌زودی ۱۲۰ چشمه سرویس بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد.
بابایی به زیبا سازی و نورپردازی معابر شهر کرمان هم اشاره کرد و از نورپردازی برخی معابر ازجمله بلوار آزادگان، بلوار شیراز، بلوار سرباز، خیابان شهید مصطفی خمینی، خیابان شریعتی و میدان شورا خبر داد.
وی از آماده‌ سازی ۳۵۰ محل پارک خودرو در ضلع جنوبی خیابان گلبازخان خبرداد و افزود: از ۳۵۰ محل پارک خودرو در ضلع جنوبی خیابان گلبازخان آماده‌سازی می شود.
شهردار کرمان تصریح کرد: به‌دلیل اجرای ناقص طرح، علیرغم بازگشایی معبر گلبازخان، به‌دلیل فاصله‌ کوتاه چهارراه توحید و چهارراه گلبازخان، گره ترافیکی این محدوده بیش‌تر شده است.
شهردار کرمان با بیان اینکه کار پیاده‌راه‌ سازی میدان توحید در حال انجام است، گفت: اکنون، کار در ضلع شمالی میدان توحید در حال انجام است.
بابایی افزود: به‌زودی آسفالت ضلع شمالی میدان توحید جمع‌آوری و سنگ کوبیک نصب می‌شود.
وی اظهار کرد: اگر کار پیاده‌راه‌ سازی میدان توحید با سرعت پیش برود، تا نوروز ۹۷ به بهره‌برداری می رسد.
انتهای پیام/ی

تدوین برنامه ۵ ساله شهرداری کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.