مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی از حضور 29 استان از سراسر کشور برای شرکت در هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز و نمایشگاه فرش دستباف خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ آبدار مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان‌شرقی در جلسه هماهنگی هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز گفت: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی روز سه شنبه 20 تیر در محل دایمی نمایشگاه بین‌المللی تبریز آغاز به کار خواهد کرد و تا روز شنبه 24 تیر برای بازدید عموم مردم دایر خواهد بود.

وی گفت: این نمایشگاه با حضور 211 شرکت کننده با حضور 29 استان و 12 شهرستان استان در مجموع 172 غرفه در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

آبدار بیان کرد: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی در 75 رشته صنایع دستی از جمله ورنی، معرق، منبت، نقاشی روی سفال و حکاکی روی فلز و سنگ، میناکاری، دواتگری و .... با حضور هنرمندان و صنعتگران کشور و استان برپا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این نمایشگاه علاوه بر فراهم آوردن زمینه رونق و ترویج صنایع دستی می تواند ظرفیتی برای معرفی تبریز 2018 برای میهمانان و حاضران در این نمایشگاه باشد از این رو باید در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه حداکثر استفاده از این ظرفیت برد.

گفتنی است: هفتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی تبریز از 20 تیر تا 24 تیر ، از ساعت 16 تا 22، در سالن امیر کبیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 

حضور 211 هنرمند و صنعتگر در نمایشگاه بین المللی صنایع دستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.