شهردار تهران گفت: بدون تردید بنده و مجموعه مدیریت شهری هیچگاه این شهر را با رفتارهای سیاسی اداره نکردیم.

دولت حتی پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است/ با رفتار سیاسی شهر را اداره نکردیمبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف شهردار تهران در سومین همایش و نمایشگاه عمران شهری که امروز(دوشنبه) در برج میلاد تهران برگزار شد، با بیان اینکه پرونده خطوط مترو در شهر تهران به زودی بسته می‌شود، اظهار داشت: تست گرم خط 8 مترو تهران انجام شده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از خط 6 مترو تهران در مردادماه افتتاح می‌شود، افزود: با افتتاح این خط، مترو تهران به 300 کیلومتر افزایش می‌یابد

شهردار تهران با بیان اینکه دولت حتی پول یک لاستیک اتوبوس هم به شهرداری نداده است، گفت: عده‌ای مخالف قطعی شهرداری تهران هستند، بدون تردید بنده و مجموعه مدیریت شهری هیچگاه این شهر را با رفتارهای سیاسی اداره نکردیم.

قالیباف با بیان اینکه فعالیت‌های عمرانی در حوزه شهری در بخش طراحی و اجرای این پروژه‌ها منحصر به فرد است، گفت: در بسیاری از بخش‌های مختلف، پروژه‌ها یونیکی‌ هستند، به گونه‌ای که در بسیاری از مسابقات این پروژه‌ها جزء رتبه‌های اول و یا دوم انتخاب شدند.

شهردار تهران با بیان اینکه در جشنواره کنفرانس ترافیک توانستیم ایده‌های بی‌نظیری را پایه‌گذاری کنیم تصریح کرد: باید از توان نیروهای جوان و خلاق برای ادامه پایه‌گذاری‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تاریخچه شهرداری‌ها در کشور قصه پر غصه‌ای دارد، تصریح کرد: بدون تردید در همه زمینه‌ها هیچ نهادی فراگیرتر، مسئولیت‌پذیر‌تر و همچنین خدمت‌گذارتر از شهرداری‌های وجود ندارد.

قالیباف با تأکید بر اینکه در کشور پل ارتباطی محکم‌تر از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بین مجموعه دولت و مردم نداریم، گفت: مجموعه مدیریت شهری(شوراها و شهرداری‌ها) بر اساس 7 اصل قانون اساسی الزامات خود را انجام می‌دهند، اگر چه در اصل 103 قانون اساسی فرمانداران و استانداران باید در چارچوب مصوبات شوراها اقداماتی انجام دهند اما آن‌ها مصوبات شورا را وتو می‌کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه در نظام اداری و اجرایی کشور هر مجموعه‌ای جایگاه ویژه خود را دارد، خاطر نشان کرد: در کشوری که 71 درصد جمعیت آن در شهرها زندگی می‌کنند از زمان تولد تا مرگ، این بار بر دوش مدیریت شهری است، به همین دلیل جای سوال دارد که در نظام اداری و اجرایی کشور جای شهرداری‌ها کجاست؟.

وی ادامه داد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها سازمانی است که در یک معاونت و یک وزارتخانه فعالیت می‌کند. اساسنامه این سازمان غیر قانونی است، به همین دلیل باید بر اساس یک مدیریت یکپارچه شهری برای اصلاح فعالیت این سازمان اقداماتی صورت گیرد.

قالیباف با بیان اینکه لایحه نظام درآمد پایدار شهرداری ها را دولت و مجلس قرار بود طی دو ماه اجرایی کنند، یادآور شد: حکمت نظری به عملی در این کشور سابقه زیادی دارد به همین دلیل معتقدم که در این کشور بعد از صنعت مدیریت یک آسیب بزرگ وجود دارد که بی‌توجهی به اصلاح نظام اداری و اجرایی کشور است.

* مهم‌ترین چالش شهر تهران آلودگی هوا است

وی با بیان اینکه امروز مدیریت شهری در کشور دو رویکرد پیش رو دارد که یکی از این رویکردها مستر بودن و دیگری رویکرد برنامه‌ریزی است، افزود: شهرداری تهران در فرآیند برنامه‌ریزی در شهر مشکلات فراوانی دارد که یکی از آن‌ها کاهش آلودگی هوا است.

شهردار تهران با بیان اینکه فشارهای زیادی برای ساماندهی برخی از اقدامات شهرداری تهران وجود دارد، تصریح کرد: شهرداری همیشه یک قدم جلوتر از شهر حرکت می‌کند تا بتواند آن را مدیریت کند.

قالیباف با بیان اینکه طی 12 سال گذشته شهرداری را از یک مدیریت خدماتی به سمت مدیریت اجتماع محور هدایت کردیم، گفت: رویکرد ما این بود که علاوه بر فعالیت‌های خدماتی و عمرانی پیوست‌های اجتماعی را نیز در شهر فراهم و همچنین به سمت رویکرد انسان محور حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در بعد مادی و معنوی امروز پیوست عمرانی و زیرساختی نیز ضمیمه اقدامات شهرداری شده است، افزود: اگر چه در 12 سال گذشته غافلگیرانه وارد شهرداری تهران شدم اما در همین 12 سال تنها دغدغه خود را برطرف کردن دغدغه‌های مردم قرار دادم.

قالیباف اضافه کرد: در شهریور ماه که توفیق مسئولیت پیدا کردم، آن روز در جلسه شورا گفتم که در حال حاضر برنامه‌ای ندارم، البته می‌توانستم از این برنامه‌های یک روزه تهیه و اعلام کنم، اما از شورا 3 ماه وقت گرفتم و در دی‌ماه 2 ساعت در شورای شهر برنامه اجتماع‌ محور با رویکرد محله‌محوری را ارائه دادم.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه ما بر اساس 3 رأس شهر، شهروند و مدیریت شهری کار خود را در شهر تهران آغاز کردیم،گفت: محور و ستون اصلی کارهایم شهروند بوده است.

قالیباف ادامه داد: بدون تردید این حرف‌ها را در هفته‌های پایانی کار خود نمی‌زنم، چرا که آن زمان که وارد شهرداری شدم اصل آغاز به کار خود را انسان‌محوری و آگاهی بخشی به آن ها قرار دادم، چرا که  معتقدم مردم باید به حقوق خود آشنا شوند.

وی اضافه کرد: بدون تردید اگر مردم به حقوق خود آشنا شوند ما می‌توانیم از اعتماد آن‌ها برخوردار شویم، چرا که معتقدیم اعتماد بزرگترین سرمایه اجتماعی جامعه است و در طی این اعتماد مشارکت معنی‌دار به وجود خواهد آمد که به معنای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم و پیروزی آن‌ها است.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز مردم درگیر این پیروزی‌ها نمی‌شوند، تأکید کرد: دلیل آن این است که مردم را از برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها خارج کردیم.

قالیباف با بیان اینکه طی 12 سال گذشته فراهم کردن زیر ساخت‌ها رویکرد مختلفی داشته است، افزود: برخی از این زیرساخت‌ها نرم بوده، به گونه‌ای که توانستیم هوشمند‌سازی در شهر تهران را با یک رویکرد نرم  اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه در 6 سال گذشته به صورت متوالی در حوزه هوشمندسازی شهر تهران در بین همه سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی رتبه نخست را داشته‌ایم، تصریح کرد: طرح تفصیلی و طرح جامع شهر تهران بر اساس کارهای نرم‌افزاری بود، به گونه‌ای که در حوزه فرهنگی 5 میلیون مترمربع فضای فرهنگی در شهر ایجاد شده و همچنین در 354 محله شهر تهران همراه با محله‌محوری، اقدامات فرهنگ‌سازی با 18 فعالیت نیز انجام شد.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه تعداد کتابخانه‌های شهر تهران را از 75 به 400 کتابخانه افزایش دادیم، گفت: در حوزه فضای سبز از یک هزار و 100 پارک و بوستان به 2 هزار و 700 پارک رسیده‌ایم و بعضی از پارک‌های شهر یک هزار و 200 یا 300 هکتار است.

وی با اشاره به متحول شدن اقتصاد و فرهنگ سینما و تئاتر طی 12 سال گذشته، تصریح کرد: با افتخار از کارهای خود دفاع می‌کنیم، چرا که توانسته‌ایم با اقدامات خود اقتصاد و فرهنگ سینما را به چندین برابر افزایش دهیم.

قالیباف با تأکید بر اینکه سینما آزادی را طی 18 ماه ساختیم، یادآور شد: در آن زمان عده‌ای بر این باور بودند که سینما آزادی را حزب اللهی‌ها و بچه‌ بسیجی‌ها آتش زدند، در حالی که این سینما را همین حزب‌اللهی‌ها ساختند و به اهالی سینما تقدیم کردند.

وی تاکید کرد: بدون تردید ما با فساد مخالف هستیم نه سینما، به همین دلیل بزرگترین پردیس تئاتر را در شهر تهران ساختیم و آن را به مردم شهر تهران تقدیم کردیم.

قالیباف با بیان اینکه طی 12 سال گذشته 400 زمین را برای ساخت مسجد به محلات واگذار کردیم، تصریح کرد: هم اکنون 180 مسجد در شهر تهران با همت و پول مردم در شهر تهران ساخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه زندان قصر، پادگان قلعه مرغی و غیره در حوزه زیرساخت ها، فرهنگ را متحول کرد، گفت: در حوزه سخت افزاری بزرگراه ساختیم، از اول بلدیه تا زمانی که بنده مدیریت شهری را در دست گرفتم در شهر تهران تنها 304 کیلومتر بزرگراه ساخته شده بود اما هم اکنون مساحت این بزرگراه ها به 545 کیلومتر رسیده، اگرچه طی 10 روز آینده 10 کیلومتر به این میزان اضافه خواهد شد.

شهردار تهران در ادامه با بیان اینکه پل و تقاطع از تعداد 159 به 353 پل افزایش یافته است، تصریح کرد: زمانی که مترو تهران را در دست گرفتیم در 22 سال تنها 70 کیلومتر مترو در شهر تهران ساخته شده بود اما امروز این رقم به 300 کیلومتر رسیده است.

قالیباف با اشاره به اینکه برای اقشار خاص و معلولان اقدامات زیادی در شهر انجام شده است، افزود: بدون شک هنوز در حوزه آماده سازی شهر برای معلولان عقب ماندگی داریم اما اقدامات زیادی در پیاده راه ها و پارک ها انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه هر شب 12 تا 13 هزار نفر را در خوابگاه های مناسب شهر تهران اسکان دادیم، گفت: 40 مرکز بهاران برای توانمندسازی افراد آسیب دیده در شهر ساختیم تا با این امر به محرومان توجه ویژه کرده باشیم.

*نوسازی 34 درصدی بافت‌های فرسوده شهر تهران

شهردار تهران با بیان اینکه طی 12 سال گذشته در حوزه بافت فرسوه اقدامات موثری انجام دادیم، یادآور شد: در 54 محله محروم شهر تهران نوسازی بافت فرسوده در دستور کار ما قرار گرفت، به گونه ای که امروزه 34 درصد از بافت فرسوده شهر تهران نوسازی شده است.

قالیباف تاکید کرد: طی 12 سال گذشته حتی ریالی از مصوبات مجلس برای تامین معافیت ها به شهرداری تهران پرداخت نشده است، در حالی که زیرساخت ها در شهر تهران بی وقفه انجام شد.

وی ادامه داد: برای افرادی که ادعا می کنند در 12 سال گذشته شهرداری تهران تنها به موضوع سازه توجه کرده است، متاسفم، چراکه ما سازه ها را تنها با نگاه انسان محوری در شهر احداث کردیم.

* 70 درصد بودجه شهرداری تهران صرف توسعه شهر می‌شود 

شهردار تهران با اشاره به اینکه دولت 20 درصد از بودجه خود را صرف توسعه کشور و 80 درصد آن را صرف هزینه های جاری و نگهداشت کشور می کند، افزود: در حالی که شهرداری تهران 30 درصد از بودجه خود را صرف هزینه های جاری و نگهداشت شهر و 70 درصد را صرف توسعه شهر تهران می کند.

قالیباف با بیان اینکه دولت از درآمد پایدار شهرها کاسته است، گفت: دولت حتی سهم قانونی خود را برای توسعه حمل و نقل عمومی پرداخت نمی کند و طی 12 سال گذشته حتی یک ریال هم بابت خرید یک لاستیک اتوبوس به شهرداری پرداخت نکرده است. 

وی با بیان اینکه شهرداری تهران 230 میلیارد تومان برای ساخت یک کیلومتر هزینه می‌کند، افزود: دولت‌ها طی 12 سال گذشته به وظایف قانونی خود برای توسعه حمل و نقل عمومی عمل نکرده‌اند.

شهردار تهران ادامه داد: امروزه 82 درصد آلودگی در شهر به دلیل وسایل متحرک از جمله ماشین و موتور است، چرا که در این شهر موتورهایی تولید و عرضه می‌شوند که هر کدام به اندازه 6 تا 7 خودرو آلودگی به شهر وارد می‌کند.

* ورود روزانه یک هزار خودرو به شهر تهران

قالیباف با بیان اینکه روزانه یک‌هزار دستگاه خودرو به شهر وارد می‌شود، تصریح کرد: در 14 سال گذشته میلیون‌ها خودرو به شهر اضافه شده و مشکلات زیادی را برای شهر تهران به جود آورده است.

وی ادامه داد: امروز رانندگان بسیاری از سایر شهرستان‌ها برای مسافرکشی به شهر تهران مراجعه می‌کنند که این امر حاصل بی‌تدبیری دولت و بیکاری در کشور است.

شهردار تهران با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام را در شهر به اتمام رساندیم، تاکید کرد: تونل امیر کبیر را 13 سال رها کرده بودند که ما آن را تکمیل کردیم، همچنین تونل رسالت 9 سال بود که 40 تا 45 درصد پیشرفت داشت، اما ما توانستیم در یک بازه زمانی مشخص، این تونل را به اتمام برسانیم.

قالیباف با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند هزینه پروژه‌های شهر تهران مشخص نیست، تصریح کرد: همه پروژه‌ها پیوست مشخص دارند و افراد می‌ توانند آن را از ما مطالبه کنند.

*سوله‌های بحران را تغییر کاربری نداده‌اند

شهردار تهران با اشاره به موضوع واگذاری سوله‌های مدیریت بحران به بخش خصوصی، گفت: هیچ سوله بحرانی تغییر کاربری نداده است و همه این سوله‌ها برای بحران آماده هستند.

وی اضافه کرد: زمانی که سوله‌های بحران ساخته شدند بخشی از آنها بلااستفاده بود، به همین دلیل با مجوز شورای شهر برخی از این سوله‌ها را برای استفاده بانوان به مجموعه ورزشی تبدیل کردیم اما تجهیزات برای بحران در این سوله‌ها وجود دارد.

شهردار تهران، گفت: ۱۰۰ درصد سوله‌ها متعلق به بحران است و تنها برای مواقعی که بلااستفاده هستند در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

 انتهای پیام/

 پرونده مترو تهران به زودی بسته می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
اصلا دولت اشتباه ميكنه از شهرداري ماليات نميگيره اينا پول دستشون بياد خرج اتيناهايي مث تونل توحيد و برج ميلاد و مترو زير زميني ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
دم این ناشناس هوادارقالیباف گرم که پاسخ همه رو هم میده شایدآقای قالیباف هنوز فکر میکنه که همون طور که دردورقبل روی اصلاح طلبان فشار آوردند برای پذیرش خودشان این دوره هم می تونه شهردارباقی بمانه عزیزم بایددیگه خداحافظی کنی چون بادوسه رای سرکارنداری
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان ازاده
۱۲:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
انسانهای که همیشه با خلوص نیت کارمی کنند و درگیر بازیهای سیاسی نشوند گذر زمان همه چیز را نشان میدهد خدا پشت و پناه سردار انقلاب و یارانش باد
Iran (Islamic Republic of)
تهرانی
۱۲:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
سردار دوستت داریم دمت گرم نوبت ما هم میرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
نادان
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا یا علی
۱۱:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۶
اقای قالیباف اگر تو بری تهران شهرداری تهران خراب می شود
قالیباف دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
این شهدا بوداند این پاسداران سپاه بوداند که امثال ...... برتخت ریاست نشته برعلیه برخی هاجوسازی میکنند واقای قالی باف اشکال تودراین دولت وشورای شهر پاسداربودن توست صداقت توست ومرئمی بودن توست وگرنه همه میداند درشهرتهران با12میلیون جمعیت خوب کارومدیرت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
قالی باف شورای شهر تهران یعنی شورای دومیلیاردی شهرداری میخواهند اما مطمعن باش خدمات شما بیادماندنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
اگر آقای رئیسی به نفع قالیباف کنار میرفت بهتر بود...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
به به آقای قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
به زودی مردم تهران قدر تو را خواهند دانست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
به زودی مردم تهران قدر تو را خواهند دانست
-
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
بهتره که از بیگانه ها حمایت نکنیم و قدر افراد داخلی رو بدونیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
مردی. متشکریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
قالی باف خوب بود ولی یه اشتباه بزرگ داشت اوردن کارگهای افغانی بودهم وطنمون بیکار چراب فکرنیستین تافاجعه نش نمیفهمین افغانیاروبفرستین کشورشون خواهشن توروخدا اشغال کردنپهمه شغلهارو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
قالی باف خوب بود ولی یه اشتباه بزرگ داشت اوردن کارگهای افغانی بودهم وطنمون بیکار چراب فکرنیستین تافاجعه نش نمیفهمین افغانیاروبفرستین کشورشون خواهشن توروخدا اشغال کردنپهمه شغلهارو
United States of America
علی خان
۰۰:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
درود بر قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آقای قاليباف اعضای شورای شهر تهران که بابت درلیست بودن دو میلیارد تومان پرداخت کرده‌اند نیاز به شهرداری دارند که صد برابر بازگشت داشته باشد بنابرين ما اززحمات خالصانه شما تشکر ميکنيم و امیدواریم هرکجا میروید موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۳۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دولت ؟

از هر بازاری می پرسی میگه کاسبی کساده موندم پس دولت داره چیکار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف ایران به امثال تو نیازه داره ، به کسی که مثل مرد به حرفش عمل کنه و خالصانه خدمت کنه

دوستت داریم...
Germany
ناشناس
۲۲:۰۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف خیلی خوبه..خیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
اینکه خدمت زیاد بکنی ، دیگران هم کردند رفتند ، اما خدمت زیاد بکنی و موقعی که میروی پرونده اختلاس و ... برجا نگذاری عالیه و خدا قوت داره. مثل بعضی از شهردار های قبلی تهران که شب دادگاه هایش سریال شده بود که الان در اردوگاه آقایان تئوریزه هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دمت گرم حاج باقر
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۰:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خدا خیرت بده امیدوارم بری بهشت سرهنگ عزیز
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۶
تمامش بذار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ما شهرداره تهران رو دوست داریمممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ما شهرداره تهران رو دوست داریمممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
مردم ایران همیشه به فکر گذشته هستند آقای قالیباف شما الان حال هستید وقتی به گذشته رفتی مردم تهران قدر تورو میدونند شک نکن خدا قوت به شما و گروهتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف بهترین شهردار دوران انقلاب است.
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۹:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خدا کنه درست بشه
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ای کاش همه مسئولین نظام جمهوری اسلامی که قاعدتا" انسانهای خدوم و زحمت کشی هستند و هر کس در حد توان خود برای خدمت به مردم زحمت کشیده از متهم کردن بی جای همدیگر اجتناب می کردند و اگر هم انتقادی به عملکرد همدیگر داشتند طوری عمل می کردند که مردم در تشخیص و قضاوت خود دچار اشتباه نشوند متاسفانه الان خیلی از واقعیت ها زیر گرد و غبار هیجانات ؛ تبلیغات غیر قابل اعتماد و گاها" مسموم بازی افسار گسیخته از دید مردم مخفی مانده و کاش مسئولین در اظهار و نظر های خود و موضع گیری های خود طوری عمل می کردند که برای مردم روشنگر بود امروز دو تا مسئول محترم همدیگر را به خیانت متهم می کنند که ما می دانیم هیچکدام خیانت کار نیستند شاید ضعف مدیریتی داشته باشند که این سیاست بازی بی مهار بعضی ها ؛ مردم را در انتخاب درستشان دچار مشکل کرده و گناه اشتباه مردم یا حداقل بخش اعظم آن به گردن کسانی است فضا را غیر شفاف کرده اند و بی مهابا سخن می گویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
بزرگ مرد. خدا مردانی مثل شما و حاج قاسم سلیمانیو واسه این ملت فرستاد اما ملتی که قدر نمیدانند. اجرت را خدای بزرگ بدهد. انشالله مقام معظم رهبری از مدیریت شما به طور شایسته ای استفاده کنند که قطعا همسن هم خواهد شد. در هرجایی بروید اونجا اباد خواهد شد. متاسفم واسه ادمایی که دومیایارد دادن تا تو لیست بیان و به شورای شهر راه پیدا کنند. باید این شورا فقط کار ابادانی انجام بده نه دلالی و سیاسی. به زودی صداش در خواهد اومد. شب دراز است وقلندر بیدار. خدا پشت و پناهت ای مرد بزرگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
عدالت کجاست

نکنه فقط انتقاد تنها از دولت جرمه و علیه بقیه فحش هم بدن اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
سهیل
۱۸:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آقای قالیباف ما شاهد هستیم که شما در تهران چقدر خوب و عالی کار کردید و از این بابت خیلی خیلی ازتون ممنونیم

ایکاش مدیرانی لایق و کاری مثل شما در راس کار بودن ، والا که ما ندیدیم در این دولت

الان وضع شهری تهران خیلی خوبه ما که راضی هستیم ، دمتون گرم

هر جا باشی به خاطر خدمات خوبی که انجام دادی ازت ممنونیم و حمایتت میکنیم

دمت گرم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آقای قالیباف شما شهردار خوبی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
شهرداری دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
درود بر دکتر قالیباف عزیز انشالله موفق و پیروز باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ماهمیشه ضعف های دولت هارا سیاسی میکنیم باید قبول کرد در4سال گذشته دولت روحانی بجز گرانی بیکاری وگرانی وافزایش 100براری مالیات ها وحق بیمه تامین اجتماعی چیزدیگرنداشت واگراین سیاست ادامه یابد همه مردم بدبخت هستند بجز 4درصد خاص اقای قالی باف بامدیریت خوب توانست با ان همه مشکل واختلاسهای میلیاردی دربانکها شهرداری وشهرتهران را توسعه بدهد ما ازتلاشهای اقای قالی باف سپاسگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ماهمیشه ضعف های دولت هارا سیاسی میکنیم باید قبول کرد در4سال گذشته دولت روحانی بجز گرانی بیکاری وگرانی وافزایش 100براری مالیات ها وحق بیمه تامین اجتماعی چیزدیگرنداشت واگراین سیاست ادامه یابد همه مردم بدبخت هستند بجز 4درصد خاص اقای قالی باف بامدیریت خوب توانست با ان همه مشکل واختلاسهای میلیاردی دربانکها شهرداری وشهرتهران را توسعه بدهد ما ازتلاشهای اقای قالی باف سپاسگذاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
نه بابا کاری نکرد که
فقدر تو خیابون ها دیوار کشید
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
من پارسال میخواستم کولر بخرم 24هزار قیمتش دومیلیون ونیم بودبودجم نرسید گفتم ان شاءالله سال بعد الان کولر شده چهارو خورده ای ...شما ک هی میگین هیچی گرون نشده طرفای ما ک شده نمیشه ی سرچی بکنی ببینی جریان چیه آقای روحانی!!!.
United States of America
ناشناس
۱۷:۳۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آقای قالیباف حنای شما دیگه برای مردم رنگی نداره دست از تخریب دولت بردارید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آخه این دولت چرا اینجوری میکنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
این طوری که نعمت زاده ماشین اضافه کرد و ماشینی از رده خارج نکرد همین طور پیش بره جلو اکسیژن گرفته میشه و یک دفعه همه مردم را خفه می کنه باید حتمن به استاد نعمت جایزه بی تدبیری داد خخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف یا خالیباف !!!!!! انتخابات تمام شد رفت !!!! مدیریت جهادی یا مدیریت نظامی !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
لیاقت شمابیکاری حقوقهای نجومی و...است حیف اقای قالیباف
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
چه مدیری جهادی چه نظامی از یک حقوقدان بهتر عمل می کنه
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۷:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف یکی از مدیران موفق بود،ولی از زمانی که شوراها آمدن و سر جای واقعی خودشون ننشستن همه عزل و نصب ها سیاسی شد،حتی عزل و نصب خود ایشان،با اینکه با ایشان نظرات مخالف سیاسی داریم ولی جدا خسته نباشند
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۱۷:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف یکی از مدیران موفق بود،ولی از زمانی که شوراها آمدن و سر جای واقعی خودشون ننشستن همه عزل و نصب ها سیاسی شد،حتی عزل و نصب خود ایشان،با اینکه با ایشان نظرات مخالف سیاسی داریم ولی جدا خسته نباشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
الهی که اقای دکتر قالیباف برای همیشه شهردار تهران باقی بماند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ای کاش دوستانی که نظرمیدهند کمی عفت کلام داشتند ؟
اقای قالی باف ازمدیران خوب وشایسته درکشوربود وکمترازضعف ان شنیده شد
حداقل اختلاس نکرد
وبهترنیست بگویم وی ازرزمندگان دفاع مقدس بود
ویک سپاهی است
وبامردم صداقت داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خوب از نظر دوستان
افرادی که این مشخصات خوب رو داشته باشن
بیشناسنامه ی افراطی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
همیشه دوستدار وممنون زحمات بیدریغتان هستیم جناب قالیباف
کاش میشد ریس جمهوریت را ببینیم
زمانی قدر دان شما خواهند شد که دیگر نباشی
از رهبری میخواهم جایگاه شایسته ای به شما بدهند
تنها امید ما اقاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
همیشه دوستدار وممنون زحمات بیدریغتان هستیم جناب قالیباف
کاش میشد ریس جمهوریت را ببینیم
زمانی قدر دان شما خواهند شد که دیگر نباشی
از رهبری میخواهم جایگاه شایسته ای به شما بدهند
تنها امید ما اقاست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
فقط همین مونده بود از قالیباف حمایت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
پس می خوای چه کار کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف خیلی مرده..خیلیییی
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قطعاً مردم از کسی حمایت می کنند که برایشان خدمت کنند.
Australia
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۶
از کسی که از آدم بد حمایت کنه حمایت نمیکنیم
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
به نظر من انتخابات تموم شده و دیگه هم نباید همش به آقای قالیباف گیر بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
جناب اقای قالی باف شما زحمات زیادی برای شهرتهران کشیدید گرچه اصلاح طلبان ودرراس ان دولت اقی روحانی شهرداری را تحریم کرد
جای دکتراحمدی نژاد دردلمردم خالی است وقطعا ما میدانی دراین دولت وشهر دیگر مسولیت نمیدهند شمارا بخدا می سپاریم
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۶:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
برو دنبال گاوچرانیت کم حرف مفت بزن چهره واقعی خودت را را نشان دادی برو دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
یاد بگیر درست حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۷:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
برای چی ناراحت هستی
Australia
ناشناس
۱۲:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۶
کاش پیام همه رو پخش کنید و کامل هم پخش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
سالها باید بگذره تا مردم مدیر جهادی مثل قالیباف رو بشناسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
دمت گرررررررررم.
مرد واقعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
وقتی شهرداری از منابع مالی درست مضایقه بشه ، اونوقت مجبوره تراکم فروشی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۶:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
وقتی شهرداری انقدر پولکی باشه ، اونقت وقت آلودگی این میشه
Iran (Islamic Republic of)
رجا
۱۵:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
باید تبریز را ببنید چندین سال است به زورکی چند ایستگاه الکی افتتاح کردن آدم باید انصاف داشته باشد وجوانمرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
شهرداری تراکمی که زمان شما فروخته از زمان احداث بلدیه تا به حال بی سابقه بوده و وامهای هنگفتی که گرفته شده و شهر را مغروض کردید و کارهایی که بدون در نظر گرفتن زی ساختها انجام شده خودش بسی جای شگفتی است .
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۵:۱۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
شهردار نباید چهره سیاسی باشد و به دنبال سیاسی کاری نیز نباشد. شهردار باید به فکر ایجاد شهری برای آرامش جسم و روح افراد باشد.
Germany
ناشناس
۱۵:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
مدیریت قالیباف عالی بوده و بعدا مشخص میشود که هیچکس اینطور برای مملکت کار نکرده است.
امید است در جای دیگری به مردم خدمت کند و حیف است این نیروها را بخاطر درگیریهای سیاسی کنار بگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۵:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
احتمالا به خاطر مسائل سیاسی دولت کمکی به شهرداری نکرده
البته شهرداری تهران هم درآمدش بد نیست میتونه از پس خیلی از هزینه هاش بر بیاد
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۴:۴۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
اینم حکایت ایجاد پنج میلیون شغلته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۶
آدم باید هر کاری واسه کشور انجام میده برای رضای خدا و خدمت به خلق باشه نه این که آدم یه کاری انجام بده و با انجام آن کار متکبر باشه و نهادی یا شخصی و دولتی را مورد این چنین بکنه که دولت یه حلقه لاستیک هم به شهرداری نداده حرفی نیست خدا خیرت ون بده که دارین زحمت می کشید ولی این جور حرف ها در شان یک کشور مسلمان و ایران نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
تو کشور اگه 4تا مدیر جهادی مثل قالیباف میداشتیم وضع مملکت خیلی بهتر از این بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
کاش شهردار تهران نبود واقعا مردم قدرناشناسی هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خسته نباشی مرد . تهران به زودی دلش برای قالیباف و مدیریت جهادی پر خواهد زد.مثل نیروی انتظامی....
مطمینم که هر جا باشی آن دستگاه را نمونه خواهی کرد.چون تو نمونه بارز و عینی مدیریت و تفکر و برنامه ریزی هستی.
تاریخ درباره تو به نیکی خواهد نوشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
بله اگه هم نداده ....ولی شما این همه تراکم فروختی سود های میلیاردی داشتید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۰ تير ۱۳۹۶
ساده است که هزینه ی این همه طرح های عمرانی یه قرون دو زار نیست
به علاوه بد نیست همون طور که میبینیم یادمون باشه مدیرایی که واسه خودشون کیسه نمیدوزند و اهل زیاده خوری نیستند این جوری خیرشون به مردم میرسه نه مثل بعضی ها!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۱۹ تير ۱۳۹۶
درآمد شهرداری از دولت بیشتر نباشه کمتر نیست بابت جریمه های ساختمانی و ی فک پلمپ مغازه ها و...
Australia
ناشناس
۰۹:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
فکر کنم اداره مالیات هنوز به شما نرسیده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
بلیط اتوبوس 1000تومنه بعد میگه پول لاستیک از دولت میخوایم الان اون موقع که بلیط اتوبوس 20تومن بود پس چیکار میکردید
Australia
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۶
واقعا، توی بودجه سازمان ها هم مشکل داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
شهرداری منابع درآمدری زیادی داره
فکر نکنم خیلی محتاج بودجه دولتی باشه
Australia
ناشناس
۰۹:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۶
منابع زیاد زمانی خوب هست که دولت برای پروژه های بزرگ کمک کند ولی متاسفانه کمک نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
شهرداری تهران نسبتا عملکرد خوبی داشت
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۱۳:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ای کاش میشد بمونی و دوباره شهرو اباد کنی
از وقتی تو شهردار شدی تهران بیشتر شبیه پایتخت شد
از مترو گرفته تا هزاران پروژه دیگه
حالا هم پیشنهاد میکنم اهواز رو به تو بسپارن
دکتر قالیباف دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
یا زهرا
۱۳:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
ای کاش میشد بمونی و دوباره شهرو اباد کنی
از وقتی تو شهردار شدی تهران بیشتر شبیه پایتخت شد
از مترو گرفته تا هزاران پروژه دیگه
حالا هم پیشنهاد میکنم اهواز رو به تو بسپارن
دکتر قالیباف دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
واقعا تهران رو اباد کرد خداخیرش بده
با اینکه خیلی بد میشه از تهران برن ولی امید وارم به اهواز برن و مردم اونجارو نجات بدن
برای دولت که مهم نیست
Iran (Islamic Republic of)
خشایار
۱۲:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۶
جناب قالیباف لفاظی کافیست مطیع رای مردم و تحت امر رهبری همراه با دولت باشید.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۰۶:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۶
متاسفم برای تفکرت....
Australia
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۶
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۹ تير ۱۳۹۶
با تراکم فروشی پول دار میشی دیگه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۹ تير ۱۳۹۶
صبر کنید شهردار بعدی نه تنها با تراکم فروشی بلکه از طرف دولت شاید کل یا حتی چندین برابر پولی که باید داده میشد و نشد ،پول به شهرداری تزریق میشه و شهرداری پولدار رو میبینم
Australia
ناشناس
۰۹:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۶
باز خوبه از ایتالیا لباس بچه وارد نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۲:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۶
خوب معلومه که یه عده میخوان تخریبت کنن آقای قالیباف کارت درسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۶
قالیباف دوست داریم
آخرین اخبار