4 مربی خانم و 3 آقا از استان کرمان در همایش دو روزه ی "یکسان سازی روش تدریس و تربیت مدرس والیبال" که روزهای 22 و 23 تیر جاری برگزار می شود، حضور دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی اکبر ثابتی پور رئیس هیات والیبال استان کرمان گفت: کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال از 140 مدرس این رشته ورزشی، برای شرکت در دوره یکسان سازی تدریس دعوت کرده است که در این بین نام 7 مربی کرمانی نیز به چشم می خورد.

وی افزود: بر این اساس، الهه ضیغم پور، سکینه نصیری، عطیه صادق زاده و آسیه پام در بخش بانوان و محمد امیری، کوروش قهرمان تبریزی و سیامک امیر تیموری در بخش مردان از مدرسان مربیگری کرمانی حاضر در این دوره ی آموزشی خواهند بود.

ثابتی پور با اعلام اینکه همایش دو روزه «یکسان سازی روش تدریس و تربیت مدرس والیبال» روزهای 22 و 23 تیر جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: نخستین روز این همایش از ساعت 8:30 تا 18 روز پنج شنبه 22 تیر جاری در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که ویژه کلیه مدرسان دعوت شده است و دومین روز از ساعت 9 تا 16 روز جمعه 23 تیر جاری در فدراسیون والیبال برگزار می شود که ویژه مدرسان جدید خواهد بود.

140 مدرس آقا و خانم والیبال به این دوره دعوت شده اند که 76 نفر آنها را مردان و 64 نفر را زنان تشکیل می دهند.

انتهای پیام/ب

حضور 7 مربی کرمانی در دوره آموزشی فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار