سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه، با «برد-برد» توصیف کردن نتایج دیدار مقامات مسکو و واشنگتن در اجلاس گروه ۲۰، از رئیس‌جمهور آمریکا تمجید کرد.

سخنگوی کرملین لب به تمجید از ترامپ گشودبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی اکسپرس؛ «دمیتری پسکوف»، سخنگوی کاخ کرملین، گفت: به اطمینان می‌گویم، رئیس جمهور پوتین پس از دیدار دو ساعته با همتای آمریکایی خود، خوشحال بود. البته شخصا دونالد ترامپ را نمی‌شناسم، ولی تصور من این است که ایشان هم از نتایج این دیدار رضایت داشتند.

او همچنین برخی انتقادات از ترامپ و «بی‌کفایت» خواندن جمهوری‌خواهان آمریکا را موضوعاتی بی‌اساس دانست و گفت: اتهاماتی که به دونالد ترامپ وارد می‌شود و او را «بی‌کفایت» و «تازه‌کار» معرفی می‌کند، مهملاتی فریبکارانه است. رئیس جمهور آمریکا نه تنها ساده نیست بلکه از معرفت بالایی برخوردار است. او مذاکره‌کننده‌ای قهار است و به خوبی از دانش خود در پیشبرد اهدافش استفاده می‌کند؛ بنابراین با اطمینان می‌توان گفت: این دیدار دوجانبه یک ملاقات برد- برد بوده است.

پسکوف درباره محور گفتگو‌های رئیس جمهور روسیه و «ملانیا ترامپ»، همسر رئیس جمهور آمریکا در ضیافت شام رسمی گروه ۲۰ اظهار داشت: دو طرف در مورد مسائلی همچون نابرابری جنسیتی و مشارکت اقتصادی زنان صحبت کردند.

ولادیمیر پوتین پیش از این در توصیف دیدارش با ترامپ گفته بود با رئیس جمهور آمریکا روابط شخصی برقرار کرده و او با آنچه در تلویزیون به نظر می‌آمده بسیار متفاوت است.

ترامپ نیز در پیام‌های توئیتری اعلام کرد زمان همکاری سازنده‌تر با مسکو فرا رسیده است.


انتهای پیام/

پسکوف: ترامپ مذاکره‌کننده‌ای قهار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۶
گرگ برادر شغال است .
آخرین اخبار