بیش از ۲۸۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در شهرستان پارس آباد کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ حسین بهمنی فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد افزود: به دنبال کسب خبر از منابع مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی سیگار خارجی در یکی از محلات شهرستان پارس‌آباد، بلافاصله ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی وارد عمل شده و توانستند بیش از 285 هزار نخ سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند که در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و متهم به همراه اموال مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

وی گفت: پس از کشف این میزان سیگار قاچاق، برای متهم، پرونده مباشرت در قاچاق کالا تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد و در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: ارزش سیگار قاچاق کشف شده 700 میلیون ریال است که این قاچاقچی سیگارهای قاچاق را از استان همجوار وارد پارس‌آباد کرده و قصد داشت آن‌ها را در این شهرستان به فروش برساند که خوشبختانه این اقدام ناتمام ماند و به مجازات اعمال خود رسید.

سرهنگ بهمنی گفت: با توجه به قرار گرفتن در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال انتظار ما  از شهروندان این است که در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق، با مرکز فوریت‌های پلیس 110 تماس بگیرند تا در سریع‌ترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری قاچاقچیان اقدام شود.

 

انتهای پیام/ع

کشف سیگار قاچاق خارجی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.