فراخوان جشنواره شعر «گوهری از مخزن سر الهی» ویژه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) در اصفهان منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جشنواره شعر «گوهری از مخزن سر الهی» ویژه حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) از سوی آستان حرم زینبیه در اصفهان برگزار می‌شود.

این جشنواره با مشارکت جمعی از شعرای برجسته استان اصفهان و با همکاری حوزه هنری اصفهان، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان و بنیاد خیریه راهبری آلاء برگزار می‌شود.
این جشنواره با هدف معرفی شخصیت حضرت زینب بنت موسی بن جعفر (ع) و تهیه و انتخاب اشعار زیبا و مناسب از بین سروده‌ها جهت درج در کتیبه‌های ضریح این حرم مطهر برگزار می‌شود.
ارسال آثار برای تمامی گروه‌های سنی آزاد است و محدودیتی در تعداد آثار ارسالی توسط شاعر وجود ندارد.

شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را صرفاً با زبان فارسی و به صورت تایپ شده، به همراه مشخصات کامل به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی gohar@haramzeinabie.ir و شماره اختصاصی ۰۹۰۲۸۲۴۸۱۴۷ ارسال و یا پرینت آثار خود را به‌مراه سی دی فایل Word و مشخصات کامل به صندوق پستی ۸۱۹۷۱۱۳۵۹۵ دبیرخانه ارسال نمایند.
دبیرخانه حق چاپ آثار رسیده را در مجموعه شعر ویژه جشنواره دارد.

به چهارده نفر از برگزیدگان این جشنواره کمک هزینه سفر عتبات عالیات هرکدام به ارزش ۶ میلیون ریال به همراه اهداء تندیس به نفرات برگزیده و به هفت نفر کمک هزینه سفر مشهد مقدس هر کدام به ارزش ۳ میلیون ریال به همراه اهداء تندیس به نفرات شایسته تقدیر اهدا می‌شود.
آخرین مهلت ارسال آثار ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ خواهد بود.

آئین پایانی جشنواره، روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۳۹۶ مصادف با ولادت حضرت موسی بن جعفر (ع) برگزار می‌شود.

نشانی دبیرخانه: اصفهان، خیابان زینبیه، چهارراه عاشق اصفهانی، بلوار شهید آیت الله غفاری، حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی بن جعفر علیهم السلام، کد پستی ۸۱۹۷۱۱۳۵۹۵

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار