فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان از کشف ۸۴ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ احمد مقامی، با بیان این مطلب اظهار داشت:این مقدار مواد مخدر بطور ماهرانه در یک خودرو پژو ۲۰۶ جاسازی شده بود که ازسوی گشت نیروی انتظامی دستور توقیف وکشف شد.

وی باتوجه به اینکه این عملیات در جاده روستای همگین انجام شد، اذعان داشت:این خودرو از مسیر شیراز به طرف استان چهارمحال وبختیاری در حال کرکت بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان اذعان کرد: در این خودرو ۵۳ بسته دو و ۲ و نیم کیلویی در صندوق عقب و باک خودرو جاسازی شده بود که با هشیاری ایست و بازرسی متوقف  و دو سرنشین آن دستگیر ‌شدند.

وی هم‌چنین ازکشف ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در اردیبهشت ماه  گذشته خبر داد و افزود: این مقدار از مواد مخدر که در باک یک خودروی پراید جاسازی شده بود در همین محور مواصلاتی توسط ایست بازرسی  کشف شد.

سرهنگ مقامی با اشاره به افزایش ۵۲۰ کیلوگرمی مواد مخدر در شهرستان دهاقان، گفت: میزان کشفیات مواد مخدر سال گذشته در شهرستان دهاقان ۸ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم بود در صورتی‌که در ۳ ماهه نخست سال جاری شاهد ۵۲۰ درصد افزایش کشفیات مواد مخدر در سطح شهرستان بوده‌ایم که با تلاش چشمگیر نیروی انتظامی همراه بود  

فرمانده انتظامی شهرستان دهاقان، اجرای طرح محله‌محور را یکی از فعالیت‌های نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح با استفاده از معتمدین محل اقدام به شناسایی و پاک‌سازی همه محله‌ها شود.

 

انتهای پیام/م

 

کشف مواد مخدر در دهاقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.