شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۳.۳۹۱ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۳۷۶ واحدی رسید.

روی خوش بورس دراغاز معاملاتبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۹۲.۱۱۱ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۹۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۲۴۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۸ میلیون سهم طی ۸ هزار نوبت معاملاتی است.


نماد‌های پر بیننده معاملات فخوز، فولاد، خپارس، همراه، آپ، رکیش با روند صعودی و نماد تاپیکو با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.


شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات روز جاری با ۹۰.۱ واحد رشد به پله ۹۰۲ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱۱۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۷ میلیون سهم طی ۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد فملی روند صعودی به خود گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۷۸.۳۶۵ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۳۵۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۳۵ میلیون سهم طی ۳۶ هزار نوبت معاملاتی است. همچنین نماد‌های پر بیننده معاملات فولاد، کگل، فملی، همراه، فخوز، ومعادن با روند صعودی و نماد تاپیکو با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.


شاخص کل فرابورس در جریان معاملات روز جاری با ۱۰.۲ واحد رشد به پله ۹۰۲ هزار و ۶۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۹ میلیون سهم طی ۲۵ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس ۱ واحد رشد کرد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد ۵۳.۳۹۱ واحدی به پله ۷۹ هزار و ۳۷۶ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۲۵ میلیون سهم طی ۴۹ هزار نوبت معاملاتی است.
نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، کگل، فملی، همراه، فخوز با روند صعودی و نماد تاپیکو و شهدیس با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.


شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با ۱ واحد رشد به پله ۹۰۱ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۹۲ میلیون سهم طی ۳۴ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار