ابراهیم حاتمی کیا به عیادت حبیب الله کاسه ساز در بیمارستان رفت.

ابراهیم حاتمی‌کیا از حبیب‌الله کاسه‌ساز عیادت کردبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم حاتمی‌کیا به عیادت حبیب‌الله کاسه‌ساز در بیمارستان رفت.

حاتمی کیا که این روزها فیلم جدیدش با عنوان «پرواز به وقت شام» را در مرحله فیلمبرداری دارد، با حضور در بیمارستان از این تهیه‌کننده سینما عیادت کرد.

همچنین محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی به همراه جمعی از مدیران این نهاد آقایان: کورش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، حبیب احمدزاده نویسنده، محقق و مستندساز و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی و امور محافل سازمان سینمایی حوزه هنری با حضور در بیمارستان از«حبیب الله کاسه‌ساز» عیادت کردند و در جریان روند درمان وی قرار گرفتند.

رئیس حوزه هنری در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی عاجل برای این تهیه کننده سینمای انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: امیدواریم بزودی سلامتی کامل برای این عزیز حاصل شود و شاهد حضور مجدد این تهیه کننده پرکار و زحمتکش به صحنه فعالیت سینمایی و فرهنگی باشیم.

گفتنی است؛ حبیب‌الله کاسه‌ساز به دلیل مشکلات گوارشی و ابتلا به سرطان معده مدتی است در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری است.

وی تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی چون «پروانه‌ای در مه»، «اخراجی‌ها ۱ و ۲» و همچنین مجموعه‎های تلویزیونی «در چشم باد»، «فوق سری» و ... را به عهده داشته است.

 

انتهای پیام/

 

 

عیادت ابراهیم حاتمی‌کیا از تهیه‌کننده اخراجی‌ها

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار