خبر‌های پلیس فارس در روز یکشنبه ۱۸ تیرماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ رجبعلی رزمجوئی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کازرون گفت: ماموران انتظامی شهرستان کازرون هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی به ۲ دستگاه تریلر و پژو پارس مظنون و آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها تعداد ۹۴ هزار و ۴۸۰ اقلام شامل قفل، لامپ، هندل، سوپاپ، لنت ترمز، توپی و ۱۵۶۰ قوطی نوشیدنی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی کازرون با بیان اینکه در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، افزود: ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۱۰ ریال برآورد شده است.

کشف ۲۳۰ کیلو تریاک در پژو پارس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس از کشف ۲۳۰ کیلو گرم تریاک در شهرستان نی ریز خبر داد.
سرهنگ محمد جعفر تولایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فارس بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند شخصی به هویت م-ع قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شهرستان نی ریز به شهرستان داراب را دارد.

وی ادامه داد: موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت و پس از شناسایی یک دستگاه پژو پارس در محور‌های فرعی منتهی به داراب آن را توقیف و در بازرسی از آن تعداد ۲۴ بسته معادل ۲۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان افزود: در این رابطه یک نفر قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار